Hoeveel brood eten jullie kinderen? Hier beide een 1/2 boterham met alleen het bovenste korstje niet. Ik vind het prima zo, zal vanzelf wel een hele worden. Maar was eens benieuwd. Het cb gaf aan dat ze wel brood moeten gaan eten (langzaam) omdat de fles onvoldoende gaat worden ofzo.
Hier eet ze wisselend. Ik bied 's morgens en 's middags brood aan. Soms eet ze 1-2 boterhammen, soms maar een halve. Ik bewaar vaak wat er 's morgens overblijft en soms krijgt ze tussendoor nog een korst.
over het algemeen at Finn rond de 8 maanden een hele boterham, hij liet dan alleen het bovenste korstje liggen. Nu eet hij er twee.
Esmay zit al een tijdje op 2 boterhammen in de middag! Soms 1,5 maar meestal 2, ze vind het gewoon ontzettend lekker en van het CB mag het ook gewoon (ze krijgt dan wel een kleinere fles ) En s'ochtends zou ze in principe ook een boterham mogen maar dan krijgt ze of pap of een fles, is maar net hoe het uitkomt! We hebben gewoon een goede eter en het is een uitzondering want volgens het CB zitten de meeste op maximaal 1 boterham...
hier ook 1-2 boterhammen smiddags. smorgens zou ie denk ik ook wel een boterham lusten maar dat is voor mij te vroeg hoor om te geven ( tussen 5 en 6 uur ) Dan moet ie eerst maar eens langer uitslapen smorgens Voor nu krijgt ie gewoon een fles in de ochtend.
zoonlief heeft hier tot de 15/16 maanden 1 boterham gegeten... ( en dan ook nog eens zonder korst meer kreeg ik er gewoon niet in, ) nu hij 21 maand is eet hij 2 boterhammen.... met korst !!
Hier 1 boterham tussen de middag. Meestal gaat deze helemaal op. 's ochtends krijgt ze een bordje pap.
Hier ook 1 boterham zonder korst. Volgens mij is dat helemaal prima voor nu! 's ochtends geef ik ook nog geen brood hoor! Erg vroeg en een heeel gedoe met 2! ahah gewoon lekker een papfles
ja maar dus wel 1 boterham zonder bovenste korst met z'n twee hier en die pap in de ochtend houen we voorlopig nog
haha ja hier eten ze nu ook samen 1 boterham op hoor.. maar komt dat daan mini stukjes mee eet nu. Dus die eet nog veeel minder brood, maar goed, da's dan ook een geval apart . Jesse kan wel een hele boterham op aangezien ie dat een tijd gekregen heeft. Hij eet ook mega snel! na 10 minuten heeft ie een boterham op! haha
Ryan at met 8 maanden 2 boterhammen weg tussen de middag. Nu eet hij er maar 1 sinds hij een jaar is geworden.
Hier sinds deze week een hele s ochtends en een hele s middags. Daarvoor een halve, tot 8 mnd volgens mij een kwart! Komt vanzelf.