Onze kleine meid is nu ruim 7 weken en ik merk dat ze ongeveer sinds een week 'oog' heeft voor dingetjes in de box, daarvoor wilde ze er ook eigenlijk niet in liggen. Ze speelt er nog niet gericht mee, maar de rammeltjes en geluidjes vind ze wel interessant en ze kijkt wel naar de speeltjes. Meestal leg ik haar zo neer dat haar armpjes of voetjes tegen de speeltjes komen als ze beweegt zodat het 'vanzelf' geluid maakt. We hebben ook zo'n babygym daar had ik haar met 5 weken een keertje opgelegd, maar toen keek ze echt nog nergens naar en ze vond het ook niet leuk. Die heb ik dus eerst maar weer even opgeruimd, maar ik denk dat ik hem van de week weer eens even probeer!
Onze dochter keek in de kraamweek al naar die leuke vrolijk gekleurde beestjes. Ze volgde ze ook echt. Ze is nu zes weken en ze ligt dagelijks in de box naar haar mobiel te kijken. Inmiddels zijn haar eigen handen meestal interessanter, maar ze lacht elke keer als ze haar mobiel ziet..
Vanaf dat ze een week was. Ze keek heel gebiologeerd naar de mobiel boven haar hoofd (maakt muziek en draait), en sinds drie weken begon ze er echt op te reageren en kon ze ook langer in de box liggen. Nu is ze drie maanden en lacht en reageert er op.
Hier na 3 weken toen ze in haar eigen ledikant ging slapen de mobiel gebruikt aan het bedje, niet in de box
hier vanaf de eerste week, had hem nog niet boven de box, maar de KV zag hem liggen en begon erover. Hij keek er toen al echt naar, had ik niet gedacht. Nu, 3mnd, ving ie het nog leuker, kan zich er zo 45 min mee vermaken.
Ik heb hem pas met een week of 4 of 6 ofzo gepakt. Voor die tijd was de gewone wereld ook al spannend genoeg vind ik.
ik had hem vorige week al willen hebben.. Kleine is overdag heel erg wakker en kijkt veel om zich heen.. vissen en wolken doen het op zich ook wel... alleen soms lijkt hij iets meer te willen... Dit weekend een mobiel gekocht... blijkt hij stuk te zijn