Hoihoi, Mijn dochtertje van anderhalf heeft een hele bos krullen. Alleen wat mij opvalt is dat ze aan de zijkanten (bij haar slaap) weinig haar heeft. Is dit normaal, ik heb het niet bij andere kindjes gezien. Groetjes
ja mijn zoontje heeft het ook, precies zoals jij zegt op de slapen. ik geloof dat er nu eindelijk wat begint te groeien daar, hij is nu 13 maanden. ik vond het ook al zo gek!
Haha ja ziet er inderdaad gek uit! Ik zit zelfs serieus te overwegen om haar kaal te scheren, in de hoop dat er dan wel mee haar terug komt op die plekken.
Hier een dochter van 13 maanden en bijna nog helemaal geen haar... Ik ben zelf ook anderhalf jaar kaal geweest ( volgens mn moeder had ik nog minder haar als mn dochter nu) en ik heb nu mooi dik haar. Ik heb nog hoop dat het goed komt, zou alleen zo graag een staartje bij dr willen maken.
hier net zo bij beide kids. Hun haar begint nu een beetje te groeien maar helaas blijven de "slapen" kaal.....Ik hoop toch echt dat het nog wat wordt..haha
Hier hetzelfde! Mijn zoontje is nu 7 maanden en begint bovenop zijn hoofd nu echt een flinke bos te krijgen maar de rest blijft nog ver achter.....
Mijn zoontje heeft aan de zijkanten amper haar, alleen wat babydons (zo noem ik het). Bovenop en een stukje aan de achterkant heeft die prachtige krullen; zijn hanenkam. Ik krijg er vaak leuke opmerkingen over