Ik heb een vraag over een bloeding. Op 20 oktober ben ik ongesteld geworden, dat duurde toen zo'n dag of 4. Ik verloor wel wat kleine stolseltjes, terwijl dat na mijn curretage van 1 juni juist minder waren geworden. Bijna weg zelfs. Gisterenavond begon ik ineens weer bloed te verliezen en dat heb ik nu nog steeds. Het bloedverlies is te vergelijken met een gewone menstruatie, alleen ben ik af en toe wat licht in mijn hoofd en heb lichte krampen in mijn buik. Wat zou deze bloeding kunnen zijn? Een innesteling lijkt me stug, want ik zou volgende week mijn vruchtbare periode hebben. Was de bloeding van 2 weken terug een miskraam? Ik weet het echt niet en maak me toch wel zorgen. Hopelijk weet u een antwoord op deze vraag, alvast bedankt voor het antwoorden. Groeten Sas.
Hi sas, Het zou kunnen dat je cycles even van slag is en je nu een korte cycles doormaakt. het is moeilijk te achterhalen of het een miskraam is geweest. Helaas kan je weinig doen enkel afwachten of je volgende cycles weer wat normaler is. Imke