licht gevoel in mijn hoofd

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door cindypascal, 5 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindypascal

cindypascal Actief lid

26 sep 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    Hoi,

Ik heb afgelopen zaterdag een pretecho gehad en we moesten tussendoor even een pauze inlassen omdat ik me niet lekker voelde, licht gevoel in mijn hoofd,misselijk,warm,toen ik even had gezeten was het over.
    ik heb het 's nachts ook nog 2 keer gehad.
    Vanochtend was ik aan het stofzuigen en toen werd ik weer duizelig en ik kreeg het vreselijk warm.
    Kun je me vertellen wat dit is...

Alvast bedankt,
    Groetjes Cindy

2. cindypascal

cindypascal Actief lid

26 sep 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    ook heb ik vanmorgen een klein beetje bloedverlies gehad, het is nu weer over, moet ik me zorgen gaan maken?
    De baby beweegt goed.

groetjes cindy

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi Cindy,

Helderrood bloedverlies moet je altijd even melden bij je verloskundige, vaak is het niets bijzonders maar bloedverlies nemen we wel serieus.
    De klachten die je beschrijft kunnen komen door dat je bloedvat achter de baarmoeder even werd afgekneld. zodra je van houding veranderd. Is de klacht meestal over. Daarom liggen vrouwen niet graag op de rug en word het in sommige boekjes ook afgeraden, om lang op je rug te liggen.
    Het kan ook te maken hebben dat je even een suiker dip had of een bloeddruk dip. Het kan geen kwaad. Als je de klachten hebt, verander van houding, eet of drink even iets en neem even de tijd om bij tekomen.

Imke

Deel Deze Pagina