Hallo allemaal! Fae wordt over 2 maandjes 1 jaar... en dan willen we wat leuks gaan doen met haar. Momenteel is heel de wereld interessant, maar vooral als ze hem ZELF kan ontdekken. In de wagen vind ze het dus niet zo interessant, maar als ze kan rondkruipen -kastje open en dicht doen, zichzelf optrekken, achter mama aan kruipen- dan heeft ze de grootste lol. Maar wat is dan leuk om met haar te gaan doen? Ik dacht er aan om naar zo'n indoor speeltuin te gaan, gewoon 2 uurtjes max. Maar dat zou dan op donderdag zijn. En het zou er wel 1 moeten zijn met een echt peuterhoekje (wat ik bij sommige heb gezien) . Maar het probleem: Degene die leuk zijn en in de buurt zitten, zijn gesloten op donderdag of pas open vanaf half 4... Of hebben jullie nog andere leuke dingen om te gaan doen met haar? Ik zit ook erg te twijfelen of we haar die dag naar het kdv laten gaan. Ze gaat 2 halve dagen in de week... Misschien kan ik die dag ruilen, zodat ze een andere halve dag gaat (ze vind het erg leuk) maar dan viert ze haar verjaardag daar op een andere dag, met andere kindjes (gedeeltelijk) en dat is misschien ook niet zo leuk.. pff ben zo aan het twijfelen. Wat zouden jullie doen? En hebben jullie tips voor een leuk uitstapje? groetjes athina
Wij zijn met zijn eerste verjaardag naar de dierentuin gegaan, was een groot succes! Vooral de zeeleeuwen en de giraffes. Ons mannetje kan goed in z'n wagen zitten, maar daar is zoveel afleiding dat het voor haar misschien ook leuk is?
Ik twijfel een beetje, want het leek me ook logisch dat dat leuk was, maar als ik met haar wandel, in het winkelcentrum ofzo, dan hangt ze met een uitdrukkingsloos gezicht in haar wagen en veel reactie komt er verder niet . Ja, als ze haar schoen of sok uittrekt en daar mee begint te spelen ... Dus ik vraag me af of dat in de dierentuin anders is..
Nou ik lees mee, mijn dochter word over 4 maanden 1 jaar en wil ook heel graag wat leuks gaan doen. Ik heb er alleen geef idee van wat op die leeftijd zo leuk is?! Naar het zwembad? Of in plaats van naar de dierentuin naar de kinderboerderij, als het niks is dan scheelt dat een hoop entreegeld.
zwemmen is sowieso erg leuk ! Alleen werk ik zelf op een zwembad en zwemmen wij ook al wekelijks... dus om dan haar verjaardag tussen mijn collega's te vieren... (wat we 2 dagen later al doen, omdat we een zaaltje gebruiken bij het zwembad) , vind ik niet zo leuk , maar als je het niet zo vaak doet, is het wel erg leuk!
Hoi, MIsschien vind je het een heel raar idee, maar Robinn vindt het erg leuk om naar het tuincentrum te gaan . Vooral de vissen en de fonteinen vind ze erg leuk. Daar gaat ze echt van uit haar dak . (ze staat dan heel hard visje in het water te zingen, compleet met de bewegingen) En daarna nog even bij speeltoestellen kijken/spelen. Kost niks, en ze heeft de grootste lol. Laatst ben ik een keer met haar naar Ballorig geweest. Hartstikke leuk, maar niet voor Robinn. Ik ga er pas weer met haar naartoe als ze wat ouder is. Het is toch veel klimmen en klauteren, ook in het peuterhoekje. Nu vind ze klimmen en klauteren thuis wel leuk, maar daar vond ze er niets aan. Groetjes!
Ik denk dat de meeste kindjes rond 1 jaar alles wel leuk vinden eigenlijk, zolang het maar niet te lang duurt. 2 uur in zo'n speelgebeuren zoals Ballorig is echt wel lang voor zo'n kleintje. Mijn meisje speelt daar meestal een half uur met het grootste plezier en dan is het wel genoeg geweest. Ik doe haar trouwens een groter plezier met de kinderboerderij dan met de dierentuin. Dan kan ze tenminste lekker tussen de geitjes lopen en de dieren aaien. Picknicken vinden ze trouwens ook erg leuk rond deze leeftijd. Misschien is het leuk om dat te combineren met de kinderboerderij? Echt, die kleintjes vinden een uitstapje met papa en mama sowieso wel leuk, wat jullie ook gaan doen. Keep it simple! Alvast veel plezier!
hey hoi, Leuk he de 1e verjaardag. wij zijn het dieren park in blijdorp gegaan echt een aanrader. als het slecht weer is kun je je erg lang binnen vermaken en je mag / kunt echt dichtbij de dieren komen ( niet allemaal dan he )
Ballorig is hier favoriet en idd dan is een uurtje lang zat dan is ze wel moegespeeld. Kinderboerderij vindt ze ook erg leuk, kortom het hoeft niet veel te kosten