Hè meiden , Wanneer begon bij jullie de nesteldrang ? Ik begin nu met vlagen echt aanvallen te krijgen volgens mij maar kan dat al ? Van het weekend moest en zou ik de kelder helemaal schoon en opgeruimd hebben. Ben echt een halve dag bezig geweest. Dag daarna de keuken helemaal gesopt. Toen een paar dagen rustig maar vandaag slaat alles. Ik heb echt alles van ze kant gehad , ramen gelapt (wat ik nooit doe heb voor buiten een glazenwasser en binnen doet vriend , ik haat dat echt) , keuken weer gedaan , gezogen , eetkamerstoelen met speciaal spul gedaan en gedweild. ( en de wc en badkamer ) Ik kon niet stoppen het moest en zou gebeuren. Kan toch niet lijkt mij wel erg vroeg ? Ik stofzuig en haal een doekje door de wc dagelijks maar dit slaat alles. Ik merk dat ik sowieso last van de hormonen heb de laatste week , wie weet hoort dit daar wel beetje bij. Whahaha vriendlief stond helemaal perplex toen die binnen kwam , zo schoon was het. Had het zelfs er over dat me hond maar weg moest want wordt gek van de haren ( mijn hondje is mijn alles en zou ik echt nooit weg doen hoor alleen wordt steeds gekker met me...)
Nee hoor, had ik ook al en nu nog steeds hoop over een paar weken wat meer rust te vinden. Wat zal het lekker fris zijn bij jullie! Gewoon lekker aan toegeven zolang dat lichamelijk kan
ik denk dat het niet zoveel uitmaakt hoeveel weken je bent met nesteldrang, als je het hebt dan heb je het en ik vind het niet zo erg hoor, zolang ik me gang ook maar kan gaan zelf ook gehad rond de 20 weken, en nu met 30 weken is het zo dat ik al gek word als het eventjes rommelig is (en nu ik bezig ga met de babykamer zal dit nog wel gevoed worden ook )
Hier ook toegeslagen! Zelfs alle gordijnen gewassen . Trots op alle frisheid in mijn huisje dus geen problemen mee.
Hier ook al hoor!! Normaal een ontzettende sloddervos, maar nu... Je zou bijna denken dat ik smetvrees heb
Whahaha ik ben dus niet de enige Net nog even de slaapkamers gedaan had geen rust in me kont. Laatste wasje met alle honden dekens enzo gewassen en opgehangen en nu helemaal niks!! Merk dat ik nu echt op ben maar 1 ding is zeker het is SUPER schoon!! Ook ik beken dat ik de laatste tijd echt slechter tegen rommel kan. En de hele dag loop te mopperen ruim dit op , zet dat terug. Ga nu heerlijk douche ben kapot... Volgende keer beter in etappes want dit is toch een tikkeltje te veel van het goede
Hier is het ook al volop toegeslagen. Wat ik in mijn hoofd heb moet ook echt gebeuren en het liefst meteen. Lig s avonds uitgeteld op de bank. Heb zelf de keukenkastjes uitgeruimd en schoongemaakt, wat ik anders nooit doe
Hier ook last van, maar hou me in want steeds doe ik teveel en heb dan last van klachten, dus maar een ding per dag. Vandaag was het de koelkast die persee MOEST vandaag....
Oh ja hoor, ik ben echt geen opruimer of poetser en nu... In januari kreeg ik het ineens in mijn hoofd dat het hele huis opgeruimd moest worden, alles wat we niet meer gebruiken gaat nu weg. We zijn al vanaf januari dus al bezig alle overbodige troep op te ruimen, van kleding tot elektronica tot kookspullen en alle andere rommel. Ik moet het rustig aan doen vanwege mijn bekken, maar zodra ik merk een goede dag te hebben dan ga ik aan de slag! Ben nu ook echt aan het speuren naar handige opbergsystemen en hoe ik alles beter kan organiseren. Man komt ook vaak verbaasd thuis als hij ziet dat ik bezig ben geweest... Een ruimte of kast kan dan helemaal opgeruimd zijn! Poetsen moet ik echt rustig mee doen en dat doen we nu niet zo veel omdat we liever opruimen (want opruimen geeft meer ruimte tot poetsen), maar zodra een ruimte opgeruimd is, merk ik wel dat we het beter schoon kunnen houden. En dat is ook al veel waard. Ik ben wel mijn woonkamer beu, wil het liefste alles verbouwen en lichte meubels kopen, terwijl ik daar niet van houd! Zo gek!
Merk niet veel verschil, ik heb het huis altijd dagelijks netjes en schoongemaakt, alleen wat ik merk is dat het me te zwaar word maar toch wil ik het allemaal gedaan hebben wat ik normaal altijd doe
De opruimwoede begon bij mij al voor de 10 weken. De drang om extra/meer/opnieuw te poetsen kwam er daarna bij