15 weken en niet vooruit te branden!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door pooh82, 26 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Hallo,

Ik moet even m'n ei kwijt.
    Heb sinds een week gewoon nergens fut voor! Loop de hele dag te zuchten en te jammeren, terwijl dit echt helemaal niks voor mij is.
    Het hele huis ligt op z'n gat, ik heb net met al m'n kracht de was weggewerkt, maarja, dat was wel nodig want alle kasten waren leeg;)

Herkent iemand dit en nog beter: hoe kan ik me weer wat fitter voelen?
    Soms wil ik mezelf echt een schop onder m'n kont geven zodat ik gewoon wat ga doen, maar ik kom gewoon niet van de bank af:(

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Herkenbaar. Ik ben normaal erg schoon en opgeruimd in huis en sinds de zwangerschap is het helemaal weg! Ook al erger ik me nog steeds aan rommel maar ik heb er gewoon geen zin in. Denk dan vaak: ach morgen ligt het er ook nog...en overmorgen ook.
    Nu doe ik 1x per week het hele huis en verder vind ik het wel best. Normaal doe ik dus 2x per week boven en 2x per week beneden en dan verder alles bijhouden.

Meestal moet ik echt mezelf eraan zetten. Ben ik eenmaal bezig dan ga ik wel door. Maar dat beginnen...
    Hier dus herkenning. Maar niet echt tips. Gewoon beginnen haha

3. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Herkenbaar. Ik ben een echte doener maar zit nu soms gewoon uren op de bank achter mijn computer met de tv aan mezelf voor te nemen dat ik nu echt op sta om de was te doen/de vaatwasser uit te ruimen/te gaan koken/kast op te ruimen/of soms zelfs drinken te pakken. En zo gaan uren voorbij zonder dat ik iets doe ;)

Inderdaad als ik ga beginnen dan komt het meestal goed. Maar dat beginnen....

4. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ik heb trouwens ook totaal geen zin meer om te bukken of zo. Iets laten vallen of lager dan oog/reik hoogte heb ik echt geen zin in.
    Je kunt trouwens nog ff je hb laten checken?

5. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    hier hetzelfde maar tis niet dat ik geen zin heb om iets aan te pakken ik kan het gewoon ook echt niet, zo energieloos

6. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Ik ben ook zooo moe. Ik werk ft en trek mn werk dagen eigenlijk echt niet.. mijn huishouden maak ik me geeneens meer druk om. Wat ik het raarste/stomste vind, is dat ik ook niet bijkom en uitrust. Of ik nou thuisblijf van mn werk, vroeg naar bed ga en bakken vitamines eet: ik blijf een spook. Zie er ook zo uit trouwens hihi. Wat kan je hier nou aan doen??

7. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Herkenbaar. In de weken dat HCG het hoogste was was ik helemaal niet vooruit te branden. Had al moeite met douchen/eten/mezelf verzorgen zeg maar. Dat gaat nu gelukkig beter, maar nog steeds moet ik me er wel toe zetten om huishoudelijke klusjes te doen terwijl ik dat normaal op een vast moment altijd zonder mokken deed. Je lichaam heeft blijkbaar nu wat meer rust nodig. Heb je drukke periode gehad of lichamelijk wat klachten? Kan best zijn dat je lichaam je nu een halt toe roept. Geef er gewoon aan toe, maar als het voor je gevoel te lang duurt even melden bij de VK, kan natuurlijk ook zijn dat je ijzer te kort hebt of iets dergelijks.

Succes

8. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Bedankt voor alle reacties,
    Moet ook wel lachen om jullie verhalen, zo herkenbaar!
    Ben vandaag aan het werk en morgen moet ik ook weer en het lijkt of ik daar minder last heb (misschien omdat je dan dingen moét doen)
    Maar ik weet nu al dat als ik vanavond thuis kom, ik op de bank plof en eigenlijk niks meer wil doen, terwijl mijn dochter dan ook haar qualitytime wil hebben.

Vind het echt wel lastig hoor en ik hoop zo dat dit gevoel snel over is!
    Het lijkt momenteel wel het huishouden van jan steen hier binnen;)

9. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Hier ook, zit nu ook al heel de dag te niksen. Dan ga ik naar de wc, zie de wasmachine met berg ervoor, maar maak gewoon de deur dicht ipv ff de was in de machine te doen :D

Als ik moet werken, laat ik niks merken, kom ik thuis ben ik op. Vreselijk!
    Ga ook om 21.30naar bed en als de wekker dan gaat om 6.30 Pppfff

Hoop dat t snel over is

10. Miles

Miles Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Ik kan soms uren niks doen, maar als ik echt leuke dingen ga doen (shoppen voor de kleine bijvoorbeeld) dan ren ik alle kanten op! Heeft bij mij dus echt te maken met wát ik moet doen hihi

Deel Deze Pagina