Vanaf wanneer niet meer in bad?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door missblueeye, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Hanne ging in de kraamweek voor 't eerst mee onder de douche en dat doen we nog steeds. Zo heerlijk zo samen!

In bad gaat ze nog wel, maar ze begint er langzamerhand uit te barsten, dus dan zal douchen wel overblijven (tot ze kan zitten, dan kunnen we 't badje weer makkelijker gebruiken. Mijn oudste heeft er tot vorig jaar nog in gebadderd..)
    We gebruiken voor Hanne wel ´n badzitje, aangezien ik ´t niet volhou haar op m´n arm te laten rusten.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    bad : Bad vullen - kindje zit te spelen en dan ben je gauw 25 minuten verder..
    douche: Douche aan, kind er onder, wassen, spoelen, kind er uit ;) - en in 5 minuten kun je alweer gaan afdrogen ;)

tenminste, zo ging dat hier...

3. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Sinds een aantal weken gaat ze echt regelmatig mee onder de douche en soms in badje.

Liefs Huismus

4. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Ja, douchen scheelt echt enorm veel werk en tijd! Ideaal! :)
    Ons meisje vindt het allebei heerlijk, dus we wisselen het wel af, maar de laatste tijd heeft de douche voor ons de voorkeur. ;)

Edit: En ik vind het ook zo gezellig/knus samen onder de douche, ik geniet er echt van.

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht

Ik snap het ;)

Dat scheelt hier dus al...hij gaat in een vrijwel leeg badje zitten spelen en dan als ie vol is zet ik de kraan uit en kan hij nog even lekker verder spelen.

En als ie aan het spelen is zit ik er wel bij maar ik bemoei me er niet mee ;)
    Dus dat kost me ook niet echt energie...ik doe wel eens wat spelletjes op mn telefoon of lees een boekje! Hahaha! (en ja...ik let heus op hoor meiden :p)

Maar ook met douchen doe ik er geen 5 minuten over hoor! Hahaha!

Ik ben dus gewoon een slome!

Maar hij geniet zo van water dat het me ook niet zo uitmaakt!

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva ging best lang in het kleine badje, totdat ze goed kon zitten, toen vond ik het grote bad makkelijker, was vanaf 6,5 maand. Lisa gaat sinds een paar weken alleen nog maar in het grote bad, samen met Eva, het bad is dan toch al gevuld. In het babybadje ging het nog maar moeilijk, languit liggen en dan afzetten is gewoon niet zo handig :).
    Hier gaan ze altijd in bad, nooit alleen maar onder de douche. Eva vindt het zó geweldig in bad, dat wil ik haar niet ontzeggen ;). Ze gaan nu altijd op maandag, woensdag en vrijdag, dus niet elke dag heel lang bezig. Met Lisa ben ik nog nooit onder de douche geweest, lijkt me wel heel leuk en gaan we zeker een keer doen, maar met haar pleisters is het gewoon niet zo handig... Misschien een keer in de vakantie doen als we toch gaan zwemmen.

7. adi

adi Niet meer actief

Hier gaan ze sinds dat ze goed kunnen zitten samen met zn drieën in het grote bad. In de badringen welteverstaan.
    Het bespaart mij echt een uur werk zo, en de kindjes kunnen lekker een half uurtje spelen in het water en met elkaar.

Totdat ze goed konden zitten gingen ze nog in het babybadje.

Deel Deze Pagina