Vanaf wanneer niet meer in de maxicosi maar in een autostoel van groep 1?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tanjax11, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    oh was niet vervelend bedoeld hoor!!:D
    heb niet alles gelezen alleen vanaf mijn laatste opmerking een paar...
    excusses dan!

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Ook mijn excuses dan, dacht dat je het lullig bedoelde.. (tja nadeel van typen he, je hoort niet hoe iemand het bedoelt).

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    tja, dat zeg ik is een keus die je maakt, ik kies ervoor om dan iets minder veilig (want stoeltjes 1 zijn ook prima!!)
    te rijden met een vrolijk kindje, ipv heel veilig te rijden met een gillend kindje.

en dan maar iets minder lange ritjes maken..dat is voor de 1 ook makkelijker dan voor de ander.

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.838
    113
    Ik had geen gillend kindje he, laat ik dat voorop stellen en tja, dat is dan jouw keuze geweest. Ik heb het anders gedaan. Prima toch. Ik zeg toch ook niet dat iedereen het op mijn manier moet doen. Ik zeg alleen dat ik zo doe en dat ik niet zo goed snap waarom anderen dat anders doen, maar dat iedereen wel zelf weten.

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier hebben de oudste twee tot ze 16 maanden waren in de maxi cosi's gezeten. Toen paste het nog wel, kleine kindjes idd, maar hebben ze eruit gedaan omdat de derde in aantocht was (ruim 30 weken zwanger toen) en er ivm vroege weeenactiviteit grote kans was op vroeggeboorte. En wij weigerde om er nog een maxi cosi bij te gaan kopen. De derde past nu met bijna 11 maanden ook nog prima.

Maar oke, als het echt niet past (dus natuurlijk wel zonder voetenzak, verkleiningskussentje, dikke jas, etc) dan zou ik toch maar over gaan op een maat groter. Wat niet past, dat past niet.

Liefs, Hanneke!

6. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja dat is een nadeel van internet he....
    maar het is goed hoor, kan gebeuren he...:p

Deel Deze Pagina