Vanaf wanneer niet meer in de stad of een uitje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Littlejoy, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxYasmina

xxYasmina Actief lid

4 mrt 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat iets ondernemen is dan trouwens dus echt niets meer dan samen met partner met de auto boodschappen doen, in m'n eentje even in de stad iets terugbrengen of halen, of hier in de wijk even snel een vergeten ui of aardappel halen. Langer dan 1,5 - 2 uur ben ik nu eigenlijk niet meer van huis.

2. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Ik zou gewoon af en toe een keertje gaan. Als je iets hebt van, ik wil even weg. Kies 2 of 3 winkels uit waar je even wilt gaan neuzen, eet een ijsje oid en ga dan weer naar huis als je klachten krijgt.

Ik ben bij onze dochter met 40.6 weken nog 's avonds naar de albertheijn gegaan. En een paar uur later begon het. ;)

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Bij J en D tot het laatst nog in de stad geweest.
    Bij D. begon het een paar uur later na mn uitstapje haha.
    Merkte het al aan mezelf, was heel chagerijnig.

4. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik ging met 41 weken nog dagelijks de hort op. Niet uitgebreid maar wel lekker even het huis uit. Met precies 41 weken ging ik naar de kapper en daar had ik mijn eerste wee.

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.016
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik merk wel dat ik sneller moe ben (al de hele zwangerschap trouwens) en sinds een tijdje ook dat ik snel harde buiken krijg. Dat is voor mij geen reden om dan maar helemaal niks meer te doen, maar ik doe wel rustiger aan. Wat korter in de stad, tussendoor even ergens zitten enzovoorts.

Bij onze zoon ben ik tot het laatst wel gewoon dingen blijven doen hoor, maar gewoon (veel) minder intensief.

6. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik verveel me ak zodra ik een half dagje thuis zit.. dus probeer elke dag wel een stukkie te lopen of ergens naartoe te gaan.. alleen bij mij werkt de bekkeninstabiliteit heel erg tegen..

Merk wel dat na 36 weken de zwangerschap van de een op andere dag een stuk zwaarder is geworden.. minder energie en kracht..

Maar ik ga verder gewoon overal heen als ik me goed voel.. lekker naar het strand of een andere stad maakt mij niet uit.. heb de nodige spullen in de auto staan als ik weeen krijg.

7. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Ben met 37+4 nog naar de Ikea geweest.
    Met 37+5 ben ik nog boodschappen wezen doen en naar de Megastores geweest naar de Prenatal voor een kinderstoel.

In de avond is hij geboren :D

8. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    36.4 was het koninginnedag. Tv gekeken, gewandeld, bij evenement geweest,uit eten geweest. Wel wat buikpijn tijdens wandelen maar verder oke.
    De dag erna, 1 mei moest ik voor controle naar zh en mocht ik niet meer naar huis. Voelde me toen nog goed,maar bleek pre eclampsie te hebben. 5 mei werd mn zoon geboren na 4 dagen inleiden...
    Heb me tot de opname goed gevoeld en gewoon leuke dingen gedaan.
    Gewoon luisteren naar je lijf denk ik, misschien wat minder uitgebreid naar de stad?!

9. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Van mijn eerste liep ik kilometers en dat deed ik tot de de dag van bevalling nog. Nergens last van!
    Nu ben ik 20 en ik merk nu wel al als ik teveel intensieve dingen doe dat ik snel moe en ingekakt ben :(
    Toch eigenlijk wel jammer....

Deel Deze Pagina