Ik ben een echte buikslaper en nu gaat het gelukkig nog. Vanaf welke week konden jullie niet meer op jullie buik slapen?
Ik ben nu 38 weken zwanger en verleden week ben ik nog eens wakker geworden dat ik op mijn buik lag te slapen En tot ongeveer 32 weken deed ik dat nog redelijk veel! Kan het echt niet helpen, gebeurd vanzelf bij mij! Als ik het nu doe wordt ik wel vlug wakker omdat het niet meer aangenaam is en dan leg ik me terug op mijn zij! Heb al veel keer bang gehad dat ik er de baby pijn mee deed maar toch gebeurd het nog in mijn slaap en ik baal er echt van! :x
Op je buik slapen blijkt helemaal geen kwaad te kunnen voor de baby, dus zolang als dat jij het lekker vind liggen.....
Ik ben nu bijna 29 weken en ik slaap nog steeds op mijn buik. Wel met een been helemaal opgetrokken in een hoek van 90 graden zal ik maar zeggen. Hierdoor komt de druk niet volledig op mijn buik maar ook een gedeelte op mijn been. En die (.)(.) had ik in het begin ook zo erg. Met een hempdje aan slapen hielp wel bij mij. Nu zijn ze gelukkig niet meer gevoelig. Groetjes Cindy
Hier gaat het nu al niet meer Niet omdat ik zo megatoeter heb, maar muppet begint wild te schoppen als ik op m'n buik lig...aardig he!
vanaf de 3 maanden sliep ik niet meer op me buik was zo bang dat het iets verkeerd zou doen aan de baby...
ik had die vraag ook aan de verloskundige gesteld omdat ik bang was dat ons kindje klem kwam te liggen of zo als ik op mijn buik zou slapen (had al van die visioenen van een baby met een platgedrukt gezichtje). maar volgens de verloskundige kan het helemaal geen kwaad, zolang je het zelf prettig vind is het prima. ik merk bij mezelf dat als ik wakker word en ik lig op mijn buik het zeer doet als ik weer terug wil draaien. dus ik probeer op mijn zij te slapen, maar ik draai toch in mijn slaap weer terug. maar het is wel een geruststelling dat je kindje er geen last van heeft, en als hij het echt niet lekker vindt zal hij wel een schop geven denk ik zo
Bij mijn dochter sliep ik al heel vroeg in de zw niet meer op m'n buik (terwijl ik echt ook een buikslaper ben). Maar nu kan het nog steeds als het echt niet meer lekker ligt zal ik het niet meer doen. Maar wordt nog steeds wakker en lig dan op mn buik. jessica
Ik ben ook een echte buikslaper. Ik ben nu 15 weken zwanger en ik probeer niet op m'n buik te slapen maar draai er vanzelf weer op.
hmm ikheb de hele zangerschap op mijn buik geslapen... voor zover het wou haha met 1 been helemaal opgetroken geloof ik zodat ik een beetje scheef lag...
Ik gebruik al van voor mijn zwangerschap zo'n zwangerschapskussen... is héérlijk want dat past zich aan je lichaam aan. Op die manier kan ik nu op mijn zij slapen zonder dat dat ongemakkelijk ligt. Op mijn buik slapen durf ik niet ook al zou het geen kwaad kunnen...