hoi, ik ben benieuwd of jullie naar iedereen die je kent een geboortekaartje sturen of alleen naar de echte goede contacten en familileden. Mijn schoonmoeder vertelde namelijk dat het onnodig was om ook samenwonende neven en nichten kaarten te sturen?! hoe denken jullie hierover? gr
bij ons krijgt iedereen het te horen, ook de verre neven en nichten. puur omdat wij het andersom ook heel leuk vinden als we van hun een kaartje krijgen
Ik persoonlijk zou het naar de familie en vrienden sturen .. Het geboortekaartje gaat toch van hand tot hand,en het praten gaat ook supersnel! groetjes,Alida
hoi Je moet doen wat jullie willen. Wij hebben iedereen kaartjes gestuurd, ooms tantes, buren, vrienden, neven nichten, etc etc. Wij vonden dat iedereen het van ons moest horen en ik zelf vind het ook altijd leuk om kaartjes te krijgen dus daarom misschien wel. En wat zijn nu 10 of 20 kaartjes meer. succes liefs fredje
Wij sturen het ook aan iedereen die het maar weten wil, heb 120 kaartjes gemaakt en ze mogen allemaal verstuurd worden, familie, vrienden, buren, collega's, spotrtclub, werkgever, enz.
wij kiezen voor de hele familie, en beperkt naar vrienden. wij hebben zo'n grote 'vrienden'groep dat we echt een keuze hebben gemaakt tussen mensen die ook interesse hebben getoond in ons het afgelopen jaar. hebben we niks meer van ze gehoord krijgen ze ook geen kaartje. al met al komen we nog op 75 kaartjes uit.
Vind ik ook, ik doe alleen familie (en dan ook niet iedereen) alleen met wie ik goed contact heb, en dan goeie vrienden. jessica
Ook wij hebben zo een beetje gekeken wie intresse in ons toonden de laatste jaar. En die krijgen dan ook van ons een kaart. Ga niet onnodig kaarten versturen die er niks mee doen een beetje zonde vind ik dat van de kaart en tijd die je erin stopt.
Alleen familie waar we veel kontakt mee hebben, en de vriendenclub. De buurt waar we veel kontakt mee hebben ook, en dan natuurlijk de zakenrelaties ook. Alles bijelkaar rond de 50 kaartjes ( het moet wel leuk blijven).
Alle nichten en neven is bij ons geen doen. Dan komen we zowiezo al uit op 50 kaartjes. Wij hebben dus besloten om de ooms en tante's een kaartje te sturen en die moeten het dan maar aan hun kinderen vertellen. Voor de rest de goede vrienden en wat zakenrelatie's. Ik denk dat we niet eens tot de 50 kaartjes komen. Vind dat niet zo erg, alles kost toch al zoveel.
Wij sturen ook neven en nichten en verre vrienden wel een kaartje. Maar dan komen we nog maar op 60 kaartjes uit. Dus ik denk dat het er ook aan ligt hoeveel verre vrienden en neven en nichten je hebt. Want als dat er alleen al 50 zijn, dan doe je dat denk ik ook niet. Maar wij hebben gelukkig allebei een kleine familie en dan vind ik het ook wel leuk om ze allemaal een kaartje te sturen. x Linda
wijsturen alleen mensen waar we goed mee omgaan , tantes en ooms (ook niet eens alle) en een paar neven en nichten waar we goed kontact mee hebben en vrienden een kaartje , we zitten dan al op bijna 50 kaartjes hadden we uitgerekend
wij doen alleen naar de mensen die ooit in ons huis zijn geweest... wij zeggen maar zo... 2 jaar geleden toen wij het huis kochten... hebben we veel mensen niet meer gezien... dus waarom nu wel omdat ze nieuwsgierig zijn op onze zoon? Nou sorry ga ik geen geld aan spenderen... ze horen het echt wel hoor... maar wij zien ze nu ook niet en dan hoef ik ze eigenlijk ook niet te zien spontaan voor de deur van halloooow wij komen het nieuwe wondertje bekijken.... nope doen we niet aan... Ik kom ze ooit wel weer een keer op een andere manier tegen... tsja rare gedachte misschien maar ik / wij denken er zo over... en je moet nagaan mijn partner heeft een kleine familie.. zijn maar 5 kaartjes ofzo, maar ik heb een giga familie... 15 ooms/tantes met aantrouw er nog bij dan... en circa 60 neven en nichten... nou de helft heb ik al 2 jaar niet meer gezien... en daar weer de helft van spreek ik af en toe.... en daar de helft van komt wel eens bij ons of wij komen bij hun.. en die krijgen dus wel een kaartje groetjes, Brigitte
Toen ik vorig jaar een geboorte kaartje van mijn nichtje (eh mijn achterneefje) kreeg was ik blij verrast. Heb meteen gebeld, gefeliciteerd en gevraad of ze het leuk vond (ok ik heb eerst oma gebeld om haar te feliciteren met haar eerste achterkleinkind en om even advies te vragen). En nu ga ik veel beter om met m'n nichtje. Als we elkaar zien is het altijd even gezellig. Ben dus blij dat ze het kaartje gestuurd heeft en ze krijgt ook zeker een kaartje terug. Voor de rest heb ik er nog niet over nagedacht eigenlijk, daar heb ik nog tijd genoeg voor. Linda
Wij sturen naar iedereen een kaartje, alleen mijn familie is 50 kaartjes (wat ik eigenlijk een kleine familie vind hihi) en de buren, vrienden, kennissen, sommige mensen met wie ik werk (heb eigen zaak) nog wat instanties zoals dokter, verloskundige e.d. Ik denk dat ik uitkom op 100 kaartjes, de familie van mijn vriend telt maar 3 personen ofzo en met vrienden en kennissen van hem erbij 10 ofzo KOM IK AAN MET MIJN 50 ! hihi maar goed ik stuur het echt aan iedereen die het maar wil weten (denk ik) Ook alle buurtjes hier krijgen kaartjes (is hier normaal om te doen, soort van beleefheidsvorm) Ik zou ook niet kunnen kiezen tussen bepaalde mensen dus dan maar zo...
Dat hangt van jezelf af, als je dat graag wil, gewoon doen! Zelf doen we het niet. We hebben beide een hele grote familie en ik ga geen fortuinen uitgeven aan de geboortekaartjes . De neven en nichten dus niet...
Haha, wij hebben 160 kaartjes verstuurd, we hebben alle twee een redelijk grote familie en hele brede sociale kring. ondanks dat toch niet iedereen gestuurd. Vind het nl ook heel leuk om kaartjes te krijgen.
Wij sturen niet naar de neven en nichten, want ik heb er veel teveel. Ik werk voor mezelf en moet dus al zo'n 120 kaarten daarvoor hebben. Al met al komen we op goed 200 kaarten uit! Als we onze neven en nichten ook nog moeten doen dan kunnen er nog eens bijna 50 bij op. Dacht het niet. En ik heb van mijn neven en nichten ook nooit een kaart gehad, dus ik vind het prima zo.