welke luier

Discussion in 'Baby en dreumes' started by lilo77, Oct 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lilo77

lilo77 Bekend lid

Jul 2, 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    ons zoontje is toe aan maat 4+ luiers. Nu hoorde ik laast goede berichten over Aldi luiers . Iemand hier ervaring mee en / of met bumblies luiers. voor snachts blijven we pampers gebruiken dus het is alleen voor overdag

2. bapsie

bapsie Niet meer actief

hier kruidvat en super tevreden en niet duur!

3. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik ben erg tevreden over aldi luiers, wij hebben een smalle uk en haar passen ze goed, ze kunnen veel aan, onze uk drinkt veel en dat resulteerd smorgens in een dikke luier vol plas, maar alles blijft droog

4. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    1,271
    1
    0
    apothekersassistente
    ik bedenk me ineens, weet je wat ze zouden moeten doen? van elk merk zou er proefpakketjes verkrijgbaar moeten zijn, kan je proberen voordat je zo'n groot pak aanschaft en het bevalt niet.

ik werk in een apotheek en voor incontinentiemateriaal kan dat ook...

sorry dat was enigzins off-topic. wij hebben nu die van AH 4+ en heb het idee dat die minder opnemen dan de 4 van C1000... geen ervaring met die van de Aldi. hadden eerder ook Bumblies en die beviel ook goed!!!

5. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Hier erg tevreden over luiers van de c1000!

6. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Hier gebruiken ze op het KDV luiers van de Aldi en ik vind ze best prima. Wel zijn ze wat stugger, en als Julie een flinke poepbroek heeft lekt ze daarin vaker door. Thuis gebruiken we al vanaf het begin Pampers, en daar hou ik het bij, ben ik erg tevreden over.

7. Pila79

Pila79 Bekend lid

Dec 4, 2007
    978
    0
    0
    Hier komen inmiddels ook echt alleen maar pampers in huis. Lekt echt nooit door (nee zelfs met vieze tandenpoep etc bleef ze droog) en ze zijn altijd wel ergens in de aanbieding, dus zoveel duurder zijn ze niet. Nu heeft mijn dochter een heel smal maatje, heb wel eens gehoord dat lekkere dikke baby beentjes soms wel een beetje strak zitten. En ik denk sowieso dat je een beetje moet kijken welke luier bij het kontje van je baby past. Kan best zijn dat onze 2e andere luiers krijgt.

Heb in het begin nog wel eens ah luiers besteld (die gaan zo makkelijk met albert mee ;)) vond ze wel aardig opnemen, alleen zo dik tussen de beentjes. En ik heb ook een keer een pak bumblies van kennissen gekregen maar die is na 3 luiers leeggekieperd boven de vuilnisemmer, wat een !@#$% luiers zijn dat zeg!!! En die kennis zei nog dat ze ze zo fantastisch vond, maar kwam later wel elke week met een verhaal dat haar kindje zo erg gepoept had dat i weer tot zn nek vol zat, dat haar net aangetrokken mantelpakje helemaal vies was, de autostoel zat helemaal onder etc.etc.etc. Maar haar man werkt als inkoper en kocht die dingen in dus waren echt helemaal het einde :s

8. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Dat dus.
    Ik gebruik ze dus ook 's nachts voor ons zoontje, en hij is ook nog nooit doorgelekt.
    Heb ook een keer een pak Pampers gekocht voor 's nachts, maar ik vond het eigenlijk zonde geld, aangezien die van de Aldi prima voldoen.

9. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

May 2, 2009
    1,062
    0
    0
    Ik gebruikte eigenlijk altijd alleen maar Pampers (na die van de AH, Liddl en Kruidvat te hebben geprobeerd), maar sinds een paar maanden ben ik erg blij dat ik die van de Aldi eens had uitgeprobeerd! Ze zijn een klein, heel klein beetje stugger dan de Pampers, maar net zo smal en ze kunnen inderdaad veel aan. En lekker goedkoop! Maar eigenlijk maak ik nu vaak een combinatie van de Aldi en Pampers. Voor overdag de Aldi. Voor 's nachts én bij erge luieruitslag de Pampers. Bij luieruitslag werken de Pampers toch net wat beter. Het gaat sneller over. Ik heb het idee dat ze wat beter ademen dan die van de Aldi. Maar ze gaan wel sneller stinken bij een volle plasluier dan die van de Aldi! Pfff... volg je het nog? :D

Share This Page