@nikita: wellicht.. hier is wel een lampje maar niet speciaal om te plassen of iets dergelijks.. het is meer dat ze anders echt niet durft te slapen ik zie dr voorlopig ook nog niet op het toilet passen al was het maar omdat ze in de douche niet bij het lichtknopje kan
hier was dochterlief vannacht helemaal droog zonder dat ik haar wakker had gemaakt voor het plassen ze had wel een luier om omdat ze ziek was en ik zo iets had van dan kan ze lekker doorslapen en hoef ik haar niet wakker te maken maar ze was toch echt helemaal droog vanochtend
Hier al een tijdje overdag zindelijk, 's nachts een broekje aan, maar dat wilde hij op een gegeven moment echt niet meer. Dus uit gelaten, hij plast nu regelmatig in zijn bed, dus ik was me suf haha, maar ik verwacht gewoon dat het ooit wel goedkomt. Ga het gevecht voor een pamperbroekje niet meer aan hoor. Zijn nu begonnen met de stickers voor een droog bed. Hij slaapt ook gewoon door ook al is hij helemaal nat.....we wachten af hier. Als hij 's avonds laat of 's nachts wakker wordt en ik vraag of hij moet plassen, moet hij nooit. En om nou te gaan vechten om hem er wel op te zetten vind ik sneu (misschien slaapt hij dan wel niet meer), dus ik laat het maar even aanmodderen hier.