Wie weet of dit nu het goede fietsstoeltje is ik wil hem gaan kopen in tweevoud maar zit nog een beetje te twijfelen. wie heeft er ervaring tips etc
ik vind hem heeeeel fijn! heb alleen nog ervaring met het voorzitje. Overigens kun je een blok kopen voor aan je fiets en dan kun je hem zo overzetten op een andere fiets. Mijn man kan het zitje dus zo overplaatsen naar zijn fiets.
Ik vind deze ook heel fijn. ik heb alleen nog het voorzitje en mijn dochtertje gaat er nog niet in, maar mijn beste vriendin heeft deze ook en heb vaak haar dochtertje op de fiets gehad vandaar....
Bij ons bevalt het stoeltje ook prima, helaas nog maar 1 keer kunnen gebruiken, nu is het veel te koud!
Heel handig stoeltje; goede pasvorm waardoor de beeb echt lekker stevig zit en heel handig..! je kan een windscherm erbij kopen , een slaaprol, losse zittinkjes...losse adapter voor je mans fiets en dan kan je hem zo overplaatsen op de andere fiets..!
Hier ook goede ervaringen, maar moet zeggen dat er ook niet veel keus is wat dat betreft. 't Is overal bobike en volgens de fietsenmaker (die niet eens andere merken had) het meest verkochte fietsstoeltje.
Wij hebben hem ook en ik vind hem erg goed en niet eens zo duur. Hiervoor hadden we een stoeltje van bij de gamma volgens mij. Maar deze was niet goed (teruggebracht). Die stoel werd vastgemaakt op het frame van de fiets, waardoor ze 1 vrij laag zat, 2 niet meedraaide met het stuur. Volgens mij is dat laatste het belangrijkste waar je op moet letten, dat ze dus niet op het frame vastgemaakt worden. gr. Sensee
OH en niet in tweevoud kopen hoor! Wat eerder werd gezegd je hebt van die adapters waar de stoel mee vastzit. Mijn man en ik hebben er beide een op de fiets (10 euro voor een adapter volgens mij). Je zet die stoel zo op een andere fiets.
hier ook de bobike voorop.....ook 2 ......1 gekregen en 1 gekocht.......want op vrijdag gaan ze bv een ochtend naar het kdv en dan breng ik ze weg en haalt papa ze op tussen de middag (in de zomer dus vaak met de fiets) en dan hoef ik niet het stoeltje er af te halen en daar achter te laten maar als je het puur voor gewone tripjes hebt dan zou ik indd 1 stoeltje kopen en een extra adapter en ook voor achterop nu een bobike...bevalt super