Huilen tijdens de fles.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nena77, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    Sinds een dag of 5 is Tessa erg onrustig tijdens het drinken. Ze draait telkens haar hoofd weg of begint steeds te huilen. Op deze manier doet ze erg lang over de fles en is het elke fles weer een strijd.
    Ze drinkt uiteindelijk haar fles wel geheel of bijna leeg. Ik heb al van alles geprobeerd, andere speen, rustig plekje, ect... Maar tot nu toe helpt niets en kan ik er maar niet achter komen wat er is.
    Ze heeft ook geen last van spuw. Vind het zo sneu voor haar.

Heeft iemand hier ervaring mee? Zou dit een sprongetje kunnen zijn?

2. vosje

vosje Actief lid

25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    Ik heb er jammer genoeg geen ervaring mee. Misschien krijg ze krampjes na de fles. Of heeft ze geen honger genoeg, is ze haar tijd aan het evrleggen. :( ik roep maar wat.
    Ik hoop voor je dat het snel weer over is.

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Joris heeft daar ook last van gehad rond die leeftijd. Alleen nu moet ik heel hard nadenken hoe ik dat toen heb opgelost...! Erg he, en het is niet eens zolang geleden! Maar volgens mij heb ik toen gewoon doorgezet, hier hielp ook niks en op een gegeven moment leek hij het te zijn vergeten en dronk gewoon de fles weer leeg! Succes!

4. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Merel had dat ook op die leeftijd. Een sprongetje was het toen. Ze heeft dat bij elke sprong en duurt een paar dagen en dan is het weer over. Ik heb haar gewoon laten aangeven hoeveel ze wilde en spelen of wegdraaien betekent dat ze genoeg heeft.

5. christina

christina Niet meer actief

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... t=#1231693

Lees de topic huilen tijdens de fles, wie heeft er tips? Deze topic heb ik destijds geopend, omdat ik precies het zelfde probleem had. Uiteindelijk bij de osteopaat geweest en na de 1ste behandeling dronk ze weer volop!

6. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties!
    Het lijkt erop dat Tessa weer wat rustiger wordt. Vandaag was ze minder huilerig tijdens de fles en dronk ze beter door. Ik vermoed dat ze inderdaad de twaalf weken sprong doormaakte.

Door haar onrustige drinken van de afgelopen, kreeg ze veel lucht binnen en had ze inderdaad meer last van krampjes tijdens het drinken. Wat de onrust en het huilen alleen maar erger maakte.

Gebruik nu al sinds ze de fles krijgt avent spenen, Ik heb de difrax S geprobeerd maar hier wilde ze niet uit drinken, moet misschien toch nog maar eens een ander soort proberen.

Groetjes,

mama van Tessa

7. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    is ze misschien neusverkouden? Dit vermoeilijkt het drinken voor zo een kleintje...
    Tijn heeft ook van die periodes, ik stop dan, en probeer het 15 minuutjes later weer,meestal drinkt hij hem dan wel leeg!

kus miek

8. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    @ miekie82

Tessa is niet verkouden op het moment, dus dat kan het niet zijn. Ze is al wel 2 keer verkouden geweest, dan druppelde ik voor het drinken haar neusje met daro zoutoplossing om het neusje wat vrij te maken. Ze deed dan wel wat langer over de fles om meer adempauzes te nemen, maar het gaf verder geen problemen bij het drinken.

Groetjes..

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Na heel veel maanden medderen (vreselijke strijd elke x) zijn wij er achter dat r telkens n boer dwars zat en wij zijn bij de osteopaat geweest, wat ook geholpen heeft.

10. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    @ Patroeschka

Net tijdens het geven van de fles begon Tessa weer 1x flink te huilen, heb haar toen een boertje laten doen en daarna dronk ze de fles rustig verder leeg. Dus toen leek het inderdaad wel de reden van haar huilen. Maar de afgelopen dagen begon ze ook al te huilen als ik haar net de fles in de mond deed. Ze had wel echt honger want ze begon driftig te drinken maar na een paar slokken was het huilen geblazen en draaide ze haar hoofd weg.

Het viel me net wel op dat ze wat verdikkingen in haar tandvlees krijgt, ze sabbelt veel op haar handjes, zou ze nu al last van tandjes kunnen krijgen met 3 maanden? En kan dat ook invloed hebben op het drinken?

Groetjes

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja dat is mogelijk. Heb je t hele topic gelezen die Christina je gegeven heeft? Justin (en anderen) deden psies t zelfde nl. Op slot huilde Justin al als ie de fles zag.. heel vaag..

12. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    Heb het hele topic doorgelezen en alles wat er geschreven werd is zooo herkenbaar!
    Tessa heeft vanaf de geboorte ook al een duidelijke voorkeurshouding naar rechts. Dit viel voornamelijk de eerste weken erg op, maar dit leek de laatste weken veel minder. Wel kan ze zich erg overstrekken en kijkt ze veel omhoog.Heb dat toen ook aangekaart bij het CB maar zij zagen daar geen probleem in. Ze had de eerste weken erg veel last van voeding opgeven en maagzuur, daarom ben ik destijds begonnen met johannesbroodbitmeel door de voeding. Sindsdien leken alle problemen rondom het eten helemaal over . Tot paar dagen terug dus. Maar omdat ze niet spuugt, heb ik er zelf helemaal niet bij stilgestaan! Ik had het er al eens met een vriendin over gehad om met Tessa naar de osteopaat te gaan vanwege de voorkeurshouding, maar omdat de problemen verholpen leken door de jbpm, besloot ik het toen nog even aan te zien. Misschien is het geen slecht idee om toch maar eens een afspraak te maken. Baat het niet dan schaad het niet.

Deel Deze Pagina