Ik heb net de nieuwe psz tijden van Lisa gekregen voor volgend schooljaar.. Ze moet vanaf dan smorgens van 08:30 tot 12:00 naar de peuterspeelzaal, persoonlijk vind ik dat erg lang voor die kleintje.. Nou vroeg ik me af wat te tijden bij jullie zijn? Zijn die ook zolang en wat is jullie ervaring daarbij?
Hier is het brengen van 09.00 tot 09.15 uur en ophalen tussen 11.30 en 11.45 uur. 's Middags brengen van 13.00 tot 13.15 uur en ophalen tussen 15.45 en 16.00 uur.
Waarom zou dat te lang zijn? Ze zijn aan het spelen en zich totaal niet bewust van de tijd als ze plezier hebben.
Hier 's ochtends brengen tussen half 9 en kwart voor 9, ophalen tussen kwart over 11 en half 12. 's Middags brengen tussen kwart voor 1 en 1 uur, en halen tussen kwart over 3 en half 4. Ik snap wel dat je het wat lang vindt. Ze zijn zich niet bewust van tijd, maar Julia is best gesloopt na zo'n ochtend. Ik denk dat het gedaan wordt om aan te sluiten bij schooltijden?
denk dat Gentle daar een goed punt heeft. zouden meer psz's moeten doen. Zich schikken naar schooltijd. Hier doen ze dat ook. tussen 11:15 en half 12 ophalen en de meeste scholen gaan tussen kwart voor 12 en 12 uit.
Hier was het (hij is er nu vanaf omdat hij na de vakantie begint op de basisschool) van 08.30 uur - 11.30 uur.
Hier van 8.45u/9u tot 11u/11.15u. Ik vind het waardeloos want mijn dochter is om 11.45u vrij, sta ik daar minstens een half uur met de jongste te wachten.. (fijn ook met regen, geen overkapping oid). Denk dat ik daarom zelfs misschien voor een andere psz kies, verder weg van school. Dan doe ik er langer over om bij school te komen. Maf, ik weet het maar dit vind ik ook onhandig.
Ja ze gaan hier de tijden gelijk trekken aan de basisschool.. De basisschool waar ze nu bij inzitten gaat verhuizen en de psz verhuisd dus mee en omdat meerdere ouders van iets verder moeten komen trekken ze de tijden gelijk.. Dus in dat opzicht is het wel heel erg prettig..
Hier van 845u-1145u. De basisschool gaat om 12u uit (maar overblijven is redelijk standaard), dus dat is wel netjes op elkaar aangesloten als je een ouder kindje hebt die mee naar huis gaat. Ik vind het niet lang. Meestal na de boterham ff lekker rustig tv kijken en een inkakmomentje, maar verder merk ik weinig verschil met de dagen dat ze niet gaat. Ook niet toen ze kleiner was.
Hier van 08.30 tot 11.00 uur 4xpw. Klotetijden want om 12.00 is mijn dochter pas uit, denk dat zij dus maar moet gaan overblijven.
Hier nu 8.45 brengen tot 9.00 uur en halen vanaf 11.45. Gaat waarschijnlijk veranderen van 8.30-12.00. En ze hebben het inderdaad niet door doordat ze lekker aan het spelen zijn!
Hier brengen tussen 8.30-8.45 en halen tussen 11.45 en 12.00. Gaat al twee kindjes prima en sluit aan op de tijden van de basisschool die op dezelfde locatie ligt.