Beste meiden, We zijn nu 8 maanden bezig om zwanger te worden en ik heb elke keer een cyclus van 28 dagen. Normaal geen bijzonderheden, temp voor ei laag, na ei hoog en ongeveer 2 dagen na ei een beetje bloedverlies. Maar nu komt het; deze maand had ik op 5dpo een daling van mijn temperatuur, waardoor deze onder de rode lijn van fertillity friend uit komt. Ik was die nacht wakker geworden om 5 uur en dacht ga even temp, stond er 36.3. Vervolgens op het vaste tijdstip temp, was 1e keer 36.3 en 2e keer 36.4 heb dus de hoge maar aangehouden. Omdat ik nog erg moe was ben ik verder gaan slapen tot half 11 en was mijn temp 36.6?! kan dit dan nog steeds een mogelijke innesteling zijn? Op donderdag 10dpo een test gedaan, negatief. Gisteravond met afvegen 2x licht roze bloed gehad, kan nog niet mijn nod zijn. Hier kan je bij mij echt de klok op gelijk zetten, deze is pas woensdag. Vanochtend 13dpo weer een test gedaan en weer negatief!! (kruidvat 2v5) Het beetje moed wat ik had is nu gelijk weer in mijn schoenen gezonken. Een heel verhaal, maar snappen jullie dat ik de weg nu kwijt ben! 2dbb52 Ovulation Charts
Je temp ziet er hartstikke mooi uit, met zelfs een innestelingsdip! Balen dat je testen negatief zeggen.. Misschien toch te vroeg getest? Als woensdag pas je NOD is zou dat kunnen natuurlijk. Even afwachten helaas.. Succes!
ik zou ook even wachten. mischien te vroeg getest. hoop dat je woensdag of donderdag een positieve test heb. alvast heel veel succes
mooie innestelingdipje en ook een mooie temp voor een eventuele zwangerschap. je zegt dat je woensdag pas je menstruatie verwacht en denk dat je dan misschien wel wat vroeg test voor een positief resultaat. als ik in jou situatie zat zou ik dinsdag testen en als dan de test nog nega is wachten tot donderdag en kijken of je menstruatie doorzet succes
ik zou nog even 2 of 3 dagen wachten en dan opnieuw testen. niet iedereen kan 10 dagen na testen. wacht tot de dag na je nod dan heb je meer kans op een goede test. Ik heb makkelijk praten maar ik ben er zelf niet zo goed in.
dat klinkt toch positief?? ff geduld proberen op te brengen en woensdag nog een keer testen??? hoop het voor je meid! zou mooi zijn! succes!!!!!
Gisteravond wat bruin verlies en vandaag wat licht rose bij vegen. Maar temp was vanochtend weer 36.8, begin hem nu echt wel te knijpen. Toch heb je elke keer die hoop en is de teleurstelling zo groot.