Hier verwachte ik eigenlijk zaterdag of zondag m'n menstruatie. Nu zakte vanmorgen m'n temp naar 36,8 normaal als ik ongesteld wordt is ie 36,6. Toen eerst bruinverlies vanmorgen en nu bloed ik, maar niet veel en voelt tot nu toe nog niet als menstruatie. Nu heb ik daarom net ter uitsluiting een test gedaan en daar verschijnt een heel licht 2e streepje. Dinsdagochtend was ie nog omowit. Maar kan je eventueel licht positief testen tijdens een innesteling?
Ja dat kan. Ik testte bij mijn oudste op 4 dagen voor NOD positief en toen was de test ook heel licht. Die foto's staan in mijn album. Maar het is dus mogelijk. Mijn duimen draaien voor je!
Ik zie het streepje ook. De innesteling duurt een tijdje, dus het kan daarom dat je wat bloed verliest en al positief test. Hopelijk over een paar dagen een duidelijkere test en zet het bloedverlies niet verder door!
Bij mij net zo'n streepje te zien (echt een tuurstreep) op 6 dagen voor NOD. Ik ga er nog niet van uit dat het effectief positief is. Wil mezelf niet gek maken (probeer dat toch)
Ik vind 'm gewoon negatief! En normaal ben ik heeeeel goed in turen Maar hier zie ik niet eens super lichte steepje ben benieuwd of je echt zwanger bent.. ik ga dit topic volgen!
hahaha, ja, jij kan normaal goed turen! Maar ik zie echt een lichtroze streepje hoor, ligt dat aan het beeldscherm of zo Ik hoef niet echt te turen nl.
Het bloedverlies is erger geworden, is toch een menstruatie denk ik. M'n temp zal wel beetje ontregeld zijn na mijn miskraam vorige maand. Het streepje stond er binnen afleestijd maar was dus niets, maar stond er wel