babyfoon 's nachts

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sassie1980, 27 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,

De eerste weken heeft onze kleine in zijn wieg op onze slaapkamer geslapen. Als wij beneden zijn en hij boven, dan hebben we de babyfoon aan.
    Sinds afgelopen zondagavond hebben we de wieg in de babykamer gezet, omdat mijn man teveel wakker werd van kreuntjes van de kleine.

De babykamer zit aan de achterzijde, onze slaapkamer aan de voorzijde, beide kamers op de eerste etage. De deur van de babykamer is dicht (vanwege een rondlopende kater) en de deur van onze slaapkamer is open.
    De eerste nacht hebben we de babyfoon-ontvanger op onze slaapkamer gezet, maar bij elk kreuntje springt dat ding aan. Afgelopen nacht hebben we het zonder babyfoon gedaan en hebben we 's nachts niks gehoord, vanmorgen pas om 08.15 wakker geworden van de kleine.

Nu vroeg ik me af hoe jullie dit doen 's nachts? Nemen jullie de babyfoon mee?

Groetjes Saskia

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Wij gebruiken de babyfoon alleen als wij beneden zijn, omdat we Kian anders niet horen. Boven gebruiken we hem niet, want dan horen we hem zonder ook. :)

3. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Wij hebben het nooit gebruikt 's nachts, slaapkamer liggen naast elkaar met deur open en ik hoor dan ook nog elke zucht.

4. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Wij nemen babyfoon mee. We hebben de gevoeligheid zo staan dat we de babyfoon niet horen als ze smakt tijdens duimen, maar wel als ze iets harder geluid maakt.

5. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Hier hebben we de babyfoon eigenlijk ook niet nodig, kamers liggen tegen elkaar en hoor hem echt wel maar voel me toch geruster als ik de babyfoon bij me op de kamer heb.

Grtz x Sylvie

6. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik gebruik de babyfoon niet 's nachts.
    De slaapkamers grenzen aan elkaar.

7. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    heb de baby foon altijd aan snachts...
    soms als ik bij haar geweest ben snachts voor drinken en speentje en er is verder nix aan de hand en ze jengelt om in slaap te komen druk ik hem weleens uit maar meestal laat ik hem snachts gewoon aan

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Uhh, wij hebben niet eens een babyfoon :oops: . Wanneer de kleintjes boven zijn en ik beneden ben hoor ik ze wel als ze gaan huilen. S'nachts zit onze slaapkamer deur dicht en de kamerdeur van de babykamer ook, en we/ik word gewoon wakker wanneer ik er 1 hoor 'roepen'. (slaapkamers liggen niet tegen elkaar aan)

9. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Hier staat de babyfoon altijd beneden... nooit boven. Boven staat onze deur op een kier en dan hoor ik hem wel brullen.

10. patricia12

patricia12 Bekend lid

28 sep 2006
    604
    0
    0
    limburg
    hier alleen overdag aan als ze boven slaapt. 's nachts hebben we hem uit. omdat die ook elk zuchtje aangaf inderdaad. en dan zaten we weer rechtop in bed.
    onze slaapkamers grenzen ook aanelkaar.

11. 19nicole83

19nicole83 Actief lid

11 mei 2006
    260
    0
    0
    Drenthe
    Wij hebben de babyfoon ook altijd aan. (Dit terwijl Ivana haar slaapkamer naast die van ons is, en we eigenlijk zonder de babyfoon haar ook heel goed kunnen horen.)

12. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    wij hebben geen babyfoon en sophie slaapt bij ons ook aan de achterzijde en wij aan de voorzijde. ook haar deur is dicht ivm 2 poezen en onze deur is open. sophie sliep na 2 nachten al op dr eigen kamertje. en wij horen sophie echt wel hoor, daar hebben we geen (dure) babyfoon voor nodig.

13. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    heb m eignelijk ook altijd aanstaan snachts..maar ze maakt maar weinig geluiden in haar slaap af en toe een zuchtje....

14. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    Heb je er dan helemaal geen een of bedoel je alleen niet in je slaapkamer? Want hoe doe je dat dan als de kleine ergens op visiste gaat slapen?

15. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    we hebben idd geen babyfoon. en als we weg gaan, slaapt ze idd ergens op een kamer, tja dan ook niet. we horen dr vanzelf wel krijzen, dan is het menens.. och wat klinkt dat hard, maar heb niet het idee dat ze er minder van word.

16. Madeliefst

4 nov 2006
    39
    0
    0
    Wij hebben ook een kat, en toen ik die 's ochtends in het bed aantrof heb ik een haakje op de deur gemaakt. Nu staat de deur 's nachts op een klein kiertje waar de kat niet doorheen kan en horen we ons zoontje wel...

17. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Haha, de vraag was wel niet aan mij gesteld, maar toch een antwoord van deze zijde. Nee, we hebben helemaal geen babyfoon, en dus ook niet in onze slaapkamer. Uhm en slapen als we op visite zijn, dat doen ze voorlopig nog niet dus dan zien we tegen die tijd wel. Maar waarschijnlijk horen we ze dan ook wel, en anders af en toe even luisteren?

18. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Wij gebruiken de babyfoon ook zelden, als ik ergens op visite ga neem ik hem nooit mee...
    Ik ga gewoon vaker kijken/ luisteren
    Thuis zet ik hem soms alleen maar aan als er veel visite beneden is en dan op de geruidloze stand dan zie ik alleen de lichtjes verder hoo rik hem altijd goed in huis ook 'snachts met d deuren dicht ivm de poes

19. emmie

emmie Niet meer actief

hier de babyfoon altijd aan (en ook mee als we op visite gaan).
    ben ik zelf wat rustiger.. ;)
    vind het wel een prettig gevoel..en s'nachts hebben we er totaal geen last van, we horen hem zelden..
    Liefs emmie

20. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb de babyfoon ook altijd aan, ook 's nachts.
    Onze deuren zijn ook altijd dicht en ondanks dat de kamers naast elkaar liggen hoor ik haar niet zo goed als ik zou willen.

Met de babyfoon kan ik precies oppikken wanneer ze wakker gaat worden dus kan ik haar voeden voor ze écht wakker is want dan duurt het daarna namelijk een uur voor ze weer wil gaan slapen.

Voor mij dus ideaal die babyfoon!

Deel Deze Pagina