patat Zo vroegohhhhh(geeft tik op vingers) Hier vanaf 1 jaar gewoon met de pot mee,dus ook patat MET appelmoes Toevallig eten wij daar meestal worteltjes bij,maar als dat niet zo was,kregen ze ook patat
Wij meestal ook idd Soms niet hoor maar meestal wel iets van groente erbij Al eten ze er dan veel minder van natuurlijk😂
Dito. Friet eten wij alleen bij mosselen of zuur vlees. Snacks eten we niet. Nouja alleen om 04.00 's nachts na een paar borrels bij de automatiek. Maar dat is op een paar keer per jaar na mijn vorig leven 😂
Hier ook zo rond een jaar. Wel zoutloos, nu nog steeds overigens. Wel met snack, bv kipnuggets. Ze mag er graag tomaatjes bij eten dus die krijgt ze erbij. Ze mag er wel appelmoes en een klein beetje mayo bij. Ach je eet het niet dagelijks dus moet kunnen hoor, lekker smullen Onlangs ook een keertje bij de mc geweest, dat vond ze helemaal geweldig, heeft daar zitten smullen!!
met 10 maanden al volgens mij. Dan kreeg ze een paar patatjes na haar eigen prakkie. eet ze ong. 5 patatjes. Helemaal dol op. moeten de patat ook niet eerder laten zien dan dat haar prakkie op is
Friet vanaf een jaar of 1,5 ofzo. Maar friet met snacks zoals veel mensen het eten doen wij bijna nooit. Hier met verse vis en groenten en dan een paar frietjes. Gooi ze dan in de oven, dus of het dan gebakken aardappeltjes of frietjes zijn maakt niet uit. Nu eten we maar af en toe friet en zoals ik zei dus nooit alleen met snacks, dat is voor ons geen avondeten.
Bij mijn oudsten weet ik het geeneens meer. Volgens mij aten ze alles vanaf 1 jr. dus ook friet. Nu denk ik dat het wel een eerder zou kunnen. Zien eten doet eten zeg maar. Dus oudere zussen die patat eten en dan zelf niet mogen, zal wel niet gebeuren En dan link ik ook liever niet de begrippen vies/lekker aan gezond/ongezond dus dan mag hij gewoon meeproeven. Zo vaak eten we geen friet. En het komt tegenwoordig hier uit de airfryer, dus is al een stuk minder vet, haha. Soms eten we friet als onderdeel van de maaltijd, bv met groente en een kipfiletje, of met een lekkere stoofpot ofzo. En soms eten we het op zijn 'zondagavonds' met frikandellen en kroketten. En dan eten we er ook groente bij, er gaan tenslotte gesnipperde uitjes op een frikandel speciaal
Ook rond een jaar. maar hij lust het niet graag.overigens hebben wij een airfryer. wij eten echt bijna nooit friet dus echt vaak krijgt hij het niet.
Na 1,5 pas geloof ik. Saus vanaf 2 jaar, toen wilde hij toch ook wel eens weten waar wij die patatjes in doopten. Sowieso altijd zoutloos, doe ik voor mezelf ook. Meestal uit de airfryer met iets van groente erbij en soms gewoon lekker van de snackbar met een snack erbij.
Mijn zoontje krijgt wel eens een frietje als wij dat eten, maar hij krijgt dan wel nog ander eten. Echt geen 'portie' voor hemzelf.
Als wij airfryer eten dan krijgt mijn Zoontje nog steeds eerst een potje/ingevroren voor hem gemaakte hap. Maar ik denk dat hij sinds 1 jaar wel geregeld een frietje meepikt
Vanaf maand of 10... met de pot mee is met de pot mee... Wij eten sowieso geen zout op de friet dus ik zie het verschil ook niet zo met gebakken aardappels. Hij vindt ze heerlijk. Snacks nog niet. Dat komt vanzelf...
Ok... Maar wij hebben geen airfryer en ook uberhaupt geen frituurpan. Wij halen Het bij de snackbar en dan is het dus ook gezouten. ....
Hier helaas al sinds 7 mnd. Ik maak het wel zelf in olie. Dus dat is dan het enige. Hij eet dan nog wel groente voor hij patat krijgt.
Hier eetie ook al vanaf 11 mnd patatjes mee, Hij krijgt eerst dan een potje en vervolgens een paar zoutloze patatjes waar die dan mee speelt/eet