Hoi, Ik heb vanochtend een miskraam gekregen nadat ik gister en vandaag cytotec heb ingebracht, maar ik verbaas me over de hoeveelheid van wat ik allemaal heb verloren.... Bij mijn spontane miskraam had ik een vruchtzakje en een stolseltje van 1 cm, dit was na 8 weken zwangerschap. Nu was ik 10,5 week zwanger, maar er zat alleen een vruchtzak van net geen 3 cm. Gister heb ik al allemaal bloed en stukken weefsel verloren, maar nog geen vruchtje. Vanochtend kreeg ik heel snel na de cytotec krampen en dacht dan kan ik nog net even snel douchen. Nee dus, want het gebeurde al onder de douche, bah. Het vruchtje kwam al snel na de krampen, dus ik dacht klaar te zijn. Een minuut later kreeg ik weer krampen en toen kwam er iets heel groots uit me. Het was echt eng.... Het was zo'n 8-10 cm lang en vleesachtig, net zoals het vruchtzakje... De vorige keer had ik dit niet. Mijn vriend heeft bedacht dat dit misschien de placenta is.....? Heeft iemand dat wel eens meegemaakt?
Ik heb een miskraam gehad met 7 wkn en ik kan je vertellen er kwam echt niet alleen wat bloed vrij. Ik heb als het ware eerst gewoon de bloedprop verloren. Echt wat vocht en middenin een bloedprop. Toen ik dacht dat dat het wel was, begon het pas. Dikke gelei achtige substanties kwamen eruit. En ze waren behoorlijk groot. Ik was zo overrompeld dat ik niet ben gaan zoeken zeg maar. Dit heeft meerdere malen zo aangehouden, en het was ook niet tegen te houden zeg maar. Dus als ik even ging zitten en wilde opstaan dan moest ik hollen maar het toilet. Volgens mij heeft daar wel zeker een gedeelte placenta bijgezeten.