Hey meiden, De titel zegt het al: Als je een ovutest wil gebruiken moet je dan dezelfde beredenatie aanhouden als met een zw. test (dus vanaf NOD,minimaal 4 dagen voor NOD) of kun je een ovutest al eerder gebruiken? En moet je deze dan juist wel met ochtendurine doen of kan het op elk gewenst moment van de dag? Wie ow wie heeft hier ervaring mee? Liefs Kweb
volges mij moet je je ovu test dan juist wel met ochtendurine gebruiken, om zeker te weten dat het hgc is, omdat lh pas meer word gedurende dag volges mij.. en het ligt er aan welke ovutesten je gebruikt.. ik ehb zelf van babyboomshop en die testen pas later positief dan kruidvat 2 voor 5 euro zwangerschapstest dus kan je beter dat gebruiken
Ik zou niet van de ivutesten uitgaan, ze zijn er immers voor om LH te meten en geen HCG. Er zijn zat meiden die een nega ovutest hadden en gewoon zwanger waren.
ok, dus eigenlijk hetzelfde als bij een zw.test Weet wel dat ik niet op ze moet rekenen, maar als ik er 1 wil doen, doe ik dat liever dan een zw.test....zw.test voelt veel definitiever al weet ik dat dat niet zo is... Ga toch proberen mijn dagen "uit te zitten"