Vanaf wanneer positie broeken?

Discussion in 'Zwangerschap' started by dreumesmama, Dec 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik pas ook nog steeds in mijn gewone (spijker)broeken, al begin ik wel te merken dat ze niet meer zo heel lekker meer zitten.
    De positiebroeken liggen al klaar, dus die kan ik zo aantrekken, mocht het nodig zijn.

2. blondi

blondi Fanatiek lid

Sep 3, 2010
    3,796
    1
    0
    Brabant
    Bij mij begint het sinds een paar dagen moeilijk te worden om de knoop van m´n broek de hele dag dicht te laten.. nu staat m´n broek ook weer open :)
    Heb ook wel erg strakke broeken van mezelf.
    Heb 1 positiebroek maar zit me nog niet lekker en ik vind m niet zo mooi dus probeer nu jurkjes en tuniekjes :)

3. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

Feb 5, 2007
    966
    0
    0
    friesland
    bij de eerste rond de 14 weken maar toen groeide ik ook heel snel.
    bij de tweede tot 42.1 mijn eigen broeken aan kunnen hebben mooi onder de buik ideaal vond ik het.
    nu ben ik 7/8 weekjes, pas nog steeds me eigen broeken maar heb de laatste tijd sowieso veel legging met longshirts aan. maar dat had ik dus ook al voordat ik zwanger was..

4. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

May 2, 2010
    3,831
    17
    38
    Female
    Hoi!

Ik draag vanaf week 9 een positiebroek.... mijn onderbuik groeide erg snel... en ik was altijd heel slank van mezelf..dus lekker van die strakke heupbroeken had ik aan!!! Maar dat zat gewoon niet lekker meer en drukte in mijn buik....

Kan nu niet meer zonder mijn positiebroeken hoor!! :D...

Groetjes

Share This Page