hier ook al vanaf 10 weken positiekleding aan gewoonweg omdat het lekkerder zit om mijn buik voelt nu niet zo strak aan zit een stuk comfortabeler
Ik begon met 12 weken met het dragen van positiekleding. Toen kon ik ook nog wel m'n normale broeken aan, maar met de knoop los. Ben nu 20 weken en kan nu niet anders meer dragen dan positiekleding. Je moet echt dragen waar je jezelf het prettigst in voelt.
Week acht al! Mijn darmen zijn zooo opgezet dat een strakke broekrand echt naar zit, dus maar aan de positiebroeken gegaan. Shirtjes hoeven nog lang niet!
Week 10. Eerder wilde ik er niet aan geloven, maar met tien weken kon ik echt bijna niks meer aan en moest ik wel.
Ik heb helemaal geen positiekleding, gewoon grotere maat en comfi kleding eigelijk!... maar heb ook pas sinds 34wk een buik. Maar mijn vriendin is net 15wk en heeft al zwangerschapsbroeken aan... Dus legt geheel aan jezelf en waar je buik/lijf 'om vraagt'.. Nu zou ik opzich wel een zwangerschapsbroek kunnen gebruiken maja ik hoef nog maar zo kort dat ik het zonde vindt van het geld!
in week 8 begonnen mijn broeken strakker te zitten, in week 9 een positiebroek gekocht en mijn eigen broeken met de knooplos gedragen, maar in week 10 toch wel overgegaan om positiebroeken. het ging wel in mijn eigen broeken, zolang ik maar liep/stond. zodra ik ging zitten moest ik de knoop \rits los doen en `s avonds was het helemaal niet meer te doen. ik vind ze een hele verademing om eerlijk te zijn ik pas wel gewoon in mijn eigen shirts en jurken. leggings moet ik binnenkort wel een maat of 2 groter kopen
met de eerste pas na 20 week, ik had helemaal geen buik tot ongeveer 24 week. Daarna ging het wel heel snel))) ik ben nu bijna 15 weken, heb nog niet echt een buik, maar voel, dat mijn broeken wel strak zitten. Dus volgende week ga ik maar iets halen
Ik had echt nieuwe kleren nodig toen ik 10 weken was, en heb dus meteen positiekleding gekocht (spijkerbroek en gewone broeken, en wat strakke shirts met gewone vestjes) en ben die meteen gaan dragen. Toen was het nog niet echt nodig, maar nu inmiddels wel. Ik denk dat als ik niet zo dringend nieuwe kleding nodig had gehad dat ik met een week of 16-17 wel had gemoeten.
Ik ga vrijdag maar eens kijken naar positiekleding (ben 14 wkn zwanger). Wilde vanochtend een enigszins nette broek aan doen voor een bedrijfsbezoek. Knoop ging nog dicht maar zitten was geen optie
Tweede kindje en sinds een ruime week draag ik nu echt positiebroeken en gaan bij mijn gewone broeken de knopen bijna niet meer dicht. Dus met 21 weken ongeveer.
Bij de eerste ging ik rond de 24 weken positie broeken dragen en dan vooral op mijn werk. En nu draag ik sinds een week al mijn positie broeken.
Ik ben nu ruim 6 weken en ik heb mn positiebroek al de hele week aan, heerlijk XD :') Moet zeggen dat ik een chronische darmziekte heb en daardoor sneller last van mn darmen, en dat voel ik nu ook behoorlijk. Kan gewoon geen strakke broeken verdragen nu, en zeker ook niet als ik misselijk ben. En ach, je ziet er nog niets van, ook niet met die broek, zolang ik een shirtje erover draag die lang genoeg is, zodat je die extreem lage broek niet ziet Whihi.