hier hetzelfde, bij de eerste zag je pas rond 25 weken een buikje en ging ik over op positiebroeken, nu vanaf week 6 al best een (opgeblazen) buikje, al paar keer een positiebroek aangetrokken of gewoon beetje wijde, comfortabele broeken, maar kan sommige dingen al niet meer aan
Dag dames! Nu zie ik bij heel veel dames dat ze tussen de 5e en 8e week al hun broeken niet meer passen. Is dat omdat jullie qua gewicht iets zijn aangekomen of omdat de babybuik echt gegroeid is? Ik zelf ben nu 5 weken en heb in de jaren iets te veel kilo'tjes opgebouwd haha. Maar sinds ik zwanger ben nog niet echt aangekomen.. Hoop dan maar dat het eerder de baby buik is wat zich gaat laten zien haha
ik ben qua gewicht misschien 3 kilo aangekomen. maar mijn buik was al voor mijn nod enorm opgeblazen! alleen deze keer is hij niet weggegaan! omdat ik dus zwanger ben! ik ben van mezelf heel slank 49 kilo ( ben maar 1.58 groot) volgens de verloskundige zie je het daarom zo snel bij mij! mijn moeder had dit ook zo snel. begin waren het echt mijn darmen dan viel hij tot 3uur best mee, na die tijd moest ik echt een postitie broek aan! nu pas ik in de ochtend al niet meer in mijn gewone spijker broeken! maar ben niet heel veel bijgekomen dus! bij 7 weken ook al een groter cup maat! na mijn kleind a eindelijk trotse bezitter van een volle b
Bij de eerste duurde het bij mij inderdaad ook best lang voordat je wat zag. Bij deze zwangerschap droeg ik vanaf week 16 ongeveer positiekleding, omdat mijn eigen broeken toen al niet echt comfortabel meer zaten.
is dit je eerste zwangerschap? dan duurt het vaak wat langer hoor voor het buikje tevoorschijn komt, en het aankomen gebeurt ook meer in het 2e en 3e trimester hier volgens mij ook nog niet echt aangekomen (1kg misschien) maar buikje begint gewoon sneller uit te zetten, als alles al eens opgerekt is gaat dat bij een 2e harder
Nou ik ben voor de eerste keer zwanger, en nu 9 weken zwanger (mijn ticker loopt voor. vk had me een week terug gezet) Maar ook ik pas niet meer in mijn normale broeken. Nu ben ik inderdaad wel wat aangekomen, maar zeker niet meer dan 3 kilo. Het zijn voordal de darmen die opgezet zijn, Iedereen in mijn omgeving ziet het al. Ik dij gewoon heel snel uit. Ook zijn mijn benen een stuk steviger geworden. Ik draag het liefst nu leggings, en ook lange dingen erover heen. Heb geen een broek meer die past. Ik ben 162 en 62kg. Niet noemenswaardig te zwaar of super slank.