Ik werd gister bij Prenatal gewezen op kortingsbonnen achterin hun brochure. Volgens mij 15% korting op jeans en 15% korting op overige positiemode, maar dat weet ik niet meer helemaal zeker. Vraag er anders even naar in de winkel
Ik heb ook dat mijn broeken gaan knellen. Ben nu ruim 13 weken. Eergisteren op pad geweest. Nou hebben we hier best wat kledingwinkels, en zelfs ook een babywinkel waar je alles kunt krijgen, maar nergens positiemode. Werkelijk!? Dus kwam thuis met een joggingbroek, die overigens heerlijk zit! Maarja, niet zo netjes voor naar het werk of een verjaardag natuurlijk. Ik heb drie verschillende soorten broeken in de uitverkoop bij Zalando besteld. Hopelijk komen die snel. Als ze niet goed zitten stuur ik ze gewoon terug. Qua beha's draag ik nog steeds mijn gewone beha's, die zitten nog prima, al denk ik dat dat niet heel lang meer gaat duren. Ik denk dat als ik andere moet kopen ik beha's zonder beugels neem.
Bij de h&m heb ik de broeken besteld. Jurkjes bij de prenental en h&m. Bh met beugel van Noppies en zonder bh van de hema. Ook bij de babyspeciaalzaak een super leuk jurkje van mamalicous gekocht.
Voor het eerste een zwangerschapsbroek aan met ongeveer 23 weken. De meeste gewone broeken die ik heb zijn niet heel erg hoog, dus kon nog prima. Mijn ervaring is dat je buik in het begin al wat opzet en dat dit weer afzakt. Inderdaad darmen. Meeste echt zwangere buikjes door groei van baarmoeder en kindje beginnen vanaf rond de 12 weken. Er zijn geen richtlijnen voor wanneer je een zwangerschapsbroek zou kunnen gaan dragen. Is heel persoonsafhankelijk. Gewoon aantrekken wanneer jij daar aan toe bent. Kleding moet gewoon lekker zitten. Qua bh zullen je borsten nog meer gaan groeien, voor nu kan je (in de opruiming wellicht) gewoon een normale iets grotere bh kopen. Zwangerschaps/ voedingsbh zou ik nog even mee wachten.
Vind de h&m mama spijkerbroeken wel fijn.. Kijk ook eens rond in het sale hoekje, scheelt een hoop geld vergeleken met de normale collectie!
Het hangt ook helemaal af van hoe je buik is. Ik draag alleen van voren. In eerste instantie zakte de buikbanden van de broeken van mijn buik af en nu aan het einde van mijn zwangerschap krijg ik bij de broek van H&M niet eens de band meer over mijn buik Heb dus vooral heel veel leggings gedragen met jurkje of shirtje en rokje.