Wat hebben sommigen lang hun normale kleding aan zeg!! Hoe kan dat??? Groeide jullie buik niet? Hadden jullie speciale broeken voor je zwanger werd?? Mijn knopen van mn broek prikten met tien weken al in mn buik, wilden met dertien weken gewoon niet meer dicht zonder pijn te doen en met veertien weken had ik een positiebroek met zo'n heerlijke elastieke band en vroeg ik me af waarom ik die niet vier weken eerder al gehaald had Terwijl ik helemaal niet veel dikker ben geworden of aangekomen ben.. Was met 34 weken nog maar vijf kilo aangekomen en mn benen, armen enz. zijn ook nog hetzelfde als voor ik zwanger raakte. Maar mn oude broeken zaten mn buik echt al heel snel in de weg
bij de eerste droeg ik zw. kleding vanaf ongeveer 15 week. nu bij de tweede droeg ik mij zw. broek al met 7 weken thuis en met 9 weken ook buitenshuis. wat een verademing was dat zeg.
Vanaf 12 weken al, mijn eigen broeken gingen "snijden" rond m'n middel, toen vond ik het genoeg geweest..
6 weken. De knoop duwde erg naar binnen en ik had geen zin om mezelf onnodig te pijnigen. En die positiekleding zit heeeeerlijk! Gewoon in het begin de broekband naar beneden gevouwen, want die had ik nog niet nodig.
12 weken. Had geen gewone lage broeken om onder de buik te doen. En met een zwangerschapsbroek kon ik het op mijn werk nog geheim houden.
12 weken. Mijn gewone broeken kon ik nog wel aan, maar het zat gewoon niet erg comfortabel meer allemaal. Waarom dan jezelf kwellen
Bijna 24 weken en ik kan nog mijn jeans in maar 't is dan ook één met een lage taille... Ik wissel af met positiebroeken
Ik weet het niet meer precies van de vorige zwangerschap. Sowieso denk ik dat je de overstap maakt, zodra positiekleding lekkerder zit dan je gewone kleding.