Hoi meiden, ik zit te denken: ben bang dat ik over een tijdje op een ochtend voor mijn kast sta en ik opeens geen enkele broek meer pas. Wanneer hadden jullie de eerste positiebroeken klaarliggen? En wanneer had je die voor het eerst aan? En hoe heet eigenlijk zo'n buikband die ervoor is bedoeld om je oude (die dan niet meer helemaal dicht kan) nog even te kunnen dragen?
Hoi Druif, heb eigenlijk dezelfde vraag (en vrees). Ben nu 6 weken en 4 dagen, maar ales begint al wel strak te zitten.. Ik hoop op mooi weer, want ik heb veel rokjes die wel meerekken... Maar als t minder mooi weer blijft dan zal ik denk ik ook wel snael aan de positie-broeken moeten. Ik probeer het zo lang mogelijk uit te sellen, want anders moet ik een paar weken later weer allerlei nieuwe dingen kopen en dat wordt me wel heel prijzig...
Heb pas vanaf week 20 twee zwangerschapsbroeken gekocht,een jeans en een linnen broek.voordien was het nog niet echt nodig. Maar draag ook veel rokken van de gewone collectie.
ik draag vanaf week 10 al positiekleding maar dit is mijn derde kindje en dan gaat het meestal sneller Bij de eerste pas tussen de 5 en 6 maanden
Ik draag vanaf 18 weken zwangerschapsbroeken. Heb ondertussen een uitgebreide zwangerschapscollectie !
Je merkt langzaam zelf wel als je broeken strakker gaan zitten of helemaal niet meer dicht gaan! Dan is het tijd om toch te gaan kijken voor zwangerschapskleding! Ikzelf had het pas nodig rond de 20 weken...! En de buikband gebruikte ik hier zodat ik toch mijn eigen truitjes aan kon! Dus eigenlijk als verlenging van de truitjes!
Ik heb ze al een poosje in huis. En sinds vandaag doe ik ze ook aan. Best wel vroeg, maar mijn andere broeken zitten gewoon echt niet meer lekker. Ze kunnen nog met gemak dicht, maar ik heb van die hoge broeken, en als je dan gaat zitten knelt dat zo in je buik. Ik ga nu voor COMFORT
Heb de eerste met ong 13 weken gekocht en toen ben ik ook gelijk gaan dragen. Mijn eigen broeken zaten gewoon echt niet lekker meer! De band boven aan de broek heb ik de eerste tijd naar beneden geslagen zodat ie half over m'n buikje zat. Als je trouwens bij de h&m gaat kijken valt het nog wel mee hoor de prijzen. Of via het internet zijn ook genoeg site's waar je goedkopere colectie hebt, bv van vorig jaar of met kleine foutjes erin. Zou zeggen ga er voor als jij het nodig vind !
ik zat vanaf 8 wk echt al in positiekleding omdat ik me gewone broeken niet meer aankon, ik heb leuke rokjes, jurken en broeken gekocht en vond het helemaal niet erg om die te dragen. bij de miss-etam en bijv c&a hebben ze wel leuke kleding voor een mooi prijsje maar ik ben iemand die overal wel kocht als ik het leuk vond met effect dat ik nu een hele kast vol heb met positiekleding.
ik heb sinds deze week dat mijn broeken echt gaan knellen en dan vooral 's avonds? dus nu de positiebroek aan, lekker comofrtabel! gisteren nog lekker wezen shoppen bij de miss etam en de promiss.
Heb er gister 3 gekocht bij de HM. wilde er eerst niet aan, maar krijg echt mn broeken niet meer dicht...en ze zijn erg leuk
De eerste jeans gekocht bij 10 weken. Daarnaast mijn eigen broeken nog een weekje aangehad en toen ging het echt niet meer. Kijk gewoon zolang je in je eigen kleding past hoeft het niet. Maar het zit wel errug lekker
ik heb gisteren weer 4 broeken bij prenatal gekocht en ik ben heeeeel blij dat ik er 1 aan mag wat mn eigen broeken zaten niet meer lekker.
Tip: Ik had de eerste kleding geleend van een vriendin die al een kindje heeft. Zodra mijn broeken gingen knellen kon ik vast daar wat uit kiezen. Vanaf week 20 een leuke eigen collectie gekocht en daar heb ik nu heel veel aan. Veel plezier met shoppen!
Aaah, bedankt dames. Mijn zomervakantie is zo te horen een mooi moment om een beetje te gaan shoppen.
Vanaf een week of 10 draag ik positiebroeken. Ik had er drie zelf gekocht en ik heb echt heeeeeeeeeeeeeeel veel gehad. Buikbanden doe ik nog niet hoor, dat komt wel vanaf week 20. Ik weet niet waarom, maar ik heb het gevoel dat ik een beetje voor ..... loop in die dingen zo vroeg in de zwangerschap. Linda
Ik heb zaterdag de eerste gekocht. Ik pas m'n broeken nog wel. Ook al zitten sommigen wat strakker, maar ga donderdag voor twee weken naar Griekenland en het leek me handig om er dan in ieder geval een bij me te hebben. Rokken etc kan ik gewoon nog aan.