Ik zit nu in week 13 en kan nog steeds mijn normale broeken aan, terwijl ik met mijn eerste zwangerschap in week 10 al in positiebroeken liep... Ik dacht dat je buik met een tweede kindje sneller hoort te groeien? Moet ik me zorgen maken? Heb pas week 16 weer een afspraak bij de vk en ik wordt hier redelijk onzeker van....
Ik ben 18 weken zwanger van de tweede en pas nog steeds mijn broeken, weliswaar met een elastiekje in plaats van het knoopje dicht. Ik maak me er soms ook wel zorgen over. Bij mijn dochter had ik nu al wel positiekleding aan. Maar wat er niet aan komt hoeft er ook niet af
Met 8 weken en nu bij de 3e heb ik sinds vorige week positiebroeken aan. Zou me juist heerlijk lijken nog zo lang in eigen kleding
Ik ben nog niet zo ver dus ik heb geen antwoord voor je. Heb van mezelf sowieso wel al een buik en 's avonds is mijn buik behoorlijk opgezet dat mijn eigen broek niet meer lekker zit.
Gelukkig heb ik een zus die in november is bevallen en heb een hele zak met positiekleding van dr gekregen En ik moet zeggen dat zo'n broek inderdaad niet verkeerd zit.
Ik maakte me juist zorgen dat ik met 8 weken mijn eigen broeken al niet meer allemaal aan kon. Had al schrikbeelden van een enorm ontplofte buik. Maar dat valt op zich ook wel weer mee. Ik denk dat er weinig over te zeggen is, elke buik groeit anders. Zolang je goede echo's hebt en de vk niet ontevreden is, zal het vast goed zitten!
Omvang van je buik zegt helemaal niets over je zwangerschap. Bij de eerste had ik bij 16 weken echt een babybuikje dat begon. Nu bij de 2e was ik met 22w nog plat... Ik ben nu ook vele malen minder "dik" als zelfde termijn bij de eerste! Maar het gevoel van je afvragen of t wel goed zit herken ik wel hoor! Zeker in combi van nog niets voelen.. maakte mij ook onzeker! Iedere zw is anders, en daar hoort ook iedere keer een andere buik bij!
Ik ben bijna 26 weken en heb nog steeds mijn gewone kleren aan. Heb 2 zwangerschapsbroeken die ik ook afwissel, maar hoef er niet meer te kopen omdat ik al mijn broeken nog aan heb. Uiteraard met knoop los en naar binnen geslagen. Bij mijn eerste zwangerschap had ik tot aan mijn bevalling mijn eigen broeken aan, groei nu wel iets sneller dus ben heel benieuwd!
Ik had met 6 weken al positiebroeken aan. Maar dat kwam echt door mijn darmen. Die lagen zo overhoop!! Nu begint er pas een echt babybuikje te komen vind ik!
Ik had bij mijn 1e zwangerschap vanaf 20 weken positiekleding aan, deze zwangerschap vanaf 16 weken. Maar dat kwam meer omdat ik het toch nog had liggen en t lekkerder zit. Ik heb vorige week mijn eigen broek aan gedaan en die gaat nog steeds dicht. (Zit alleen niet meer lekker haha) Ze zeggen vaak dat bij volgende kindjes je baarmoeder ook sneller groeit, echter groeit mijn baarmoeder net zo snel als bij mijn 1e kindje en is mijn buik ongeveer net zo groot.. t zegt inderdaad helemaal niks.
Vanaf 8 weken, ik droeg wel altijd wat hogere skinny jeans dus dat zat gewoon echt niet lekker meer... Ik ben mijn positiekleding nu overigens echt spuugzat
8 weken deze keer.. het ging echt niet meer. En dat terwijl ik alleen maar afviel. Baby zit heel laag, nog steeds, dus misschien is dat de reden.
Ik denk idd dat het heel erg per zwangerschap verschilt. Ik had de eerste zwangerschap net positiebrieken aan, terwijl ik toen moest bevallen (bij 17weken) en paste mijn eigen kleding nog prima, ik zie op de foto’s dat ik bij mijn vorige zwangerschap bij 9 weken al positiebroeken aan had. Nu heb ik nog geen flauw idee wanneer ik ze weer aankan. Wel doe ik ze aan zodra mijn eigen broeken niet zo lekker zitten. Je moet ze toch aan, dan maar zo lang mogelijk gebruik van maken, anders zo zonde van het geld.
ik ben 28 weken ver. enige broek die is vervangen is die op het werk. daar heb ik een tuinbroek gevraagd en die zit zooo ontzettend lekker om te werken. thuis kan ik nog steeds mijn gewone broeken aan . ik draag geen jeans. tzijn meer leggings enzo.
Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook sneller positiebroeken aan..nu bijna 16 weken en ik kan nog in mn eigen broeken! Ik denk dat ik bij mijn eerste het ook gewoon leuker vond om aan te trekken..
Ik draag ook geen jeans maar stretch broeken en in mn laatste zwangerschap had ik deze met 29wk nog steeds aan mn buik was bijna niet te zien!!. Mn eerste 3 zwangerschappen had ik met 14 weken al positie kleding. En in deze zwangerschap ook al vrij vroeg. En sinds 18 weken een wel erg snel groeiende buik!! Dus elke zwangerschap is anders.