Vanaf wanneer positiekleding?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Liekje22, 27 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekje22

Liekje22 Actief lid

20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Hallo,

Ik ben pas 7 weken zwanger, maar mijn eigen broeken krijg ik nu al bijna niet dicht. Ze zitten echt strak ineens, en als ik buk lijkt het wel of ik uit mijn broek scheur...

Vanaf wanneer hebben jullie positiekleding gekocht, en of wie heeft er ook zo vroeg last van gehad? Positiebroeken zijn trouwens best duur waar hebben jullie positiekleding gekocht?

Groetjes Lieke

2. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    het is voor iedereen anders.
    de een krijgt al heel vroeg een buik en een ander heel laat.
    bij de eerste kreeg ik bij 10 weken een buik en begon toen mijn knoop open te laten en deed er een stiekje omheen.
    zo heb ik nog heel lang mijn eigen broeken aan gekunt.
    nu ben ik 7 weken zwanger van de tweede en ik begin nu ook een buikje te krijgen, maar pas nog wel in mijn broeken.
    maar denk dat ik dan weer eerst met stiekjes ga werken.
    positiekleding kocht ik bij prenatal en h&m.

mejon

3. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    he we zijn precies tegelijk uitgeteld.
    grappig.

mejon

4. Liekje22

Liekje22 Actief lid

20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Ja idd klopt. Ben in verwachting van de eerste en mijn buik is al behoorlijk aan t groeien, lijkt wel. Pffff als t nu al zo is, wat staat me dan nog te wachten

5. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    het kan ook van de darmen komen,die worden nu ook opgeschoven en doordat alles binnen beter doorbloed wordt.
    dus wie weet gaat het dadelijk niet zo hard meer.

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik pas ook nog maar amper in mijn eigen broeken ...dit had ik zeker niet verwacht omdat ik van mijzelf al wat dikker ben ....ik dacht dat duurt wel even voordat je het ziet .....
    ik ga eerdaags 2 positiebroeken kopen ....mijn spijkerbroeken pas ik bijna niet meer en voel me er ook totaal niet prettig in .........heb het liefst een teainingsbroek aan ...

7. Niet meer actief

Ik heb ook al vrij snel positie broeken gekocht. Mijn eigens zaten niet meer lekker. Had veel last van mijn darmen.
    En nu pas ben ik begonnen met positie shirts. Ik vind het wel even wennen hoor, je lichaam vernaderd zo. En zelfs mijn slips zitten niet meer lekker en eerlijk gezegd met positie kleding zit het allemaal wel comfortabeler.

8. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Met 12 weken heb ik positiekleding gekocht (voornamelijk broeken). Mijn normale broeken zaten gewoon niet fijn. Nou kan ik niet anders dragen dan die rare broeken met band.

9. naatje218

naatje218 Actief lid

21 jul 2007
    259
    0
    0
    ik ben positiekleding gaan kopen toen ik ongeveer 13.5 week zwanger was. Heb het gekocht bij de c&a en bij miss etam.. Daar hebben ze heerlijke shirts. En de broeken van miss etam vind ik ook lekker zitten en zijn niet echt onwijs duur.. succes met kopen en met je zwangerschap..

10. jessica507

jessica507 Actief lid

11 jan 2008
    421
    0
    0
    receptioniste
    omgeving roosendaal
    Hoi

ik heb vanaf 8 weken ofzo stiekjes in mijn knoopsgat gedaan en een paar broeken van mijn moeder geleent ( zijn heeft een maatje groter) tot met 10 weken heb ik mijn eerste positiebroek gekocht, mijn gewone broeken zitten helemaal niet fijn meer vooral tijdens het werk niet ( zittende baan). ikzelf heb een heel klein maatje en vind de broeken van mamalicious ontzettend leuk! ( ik heb daarvan de kleinste maat) de rest pas ik nog niet.
    mamalicious is trouwens best een goedkoop merk mijn broeken waren allemaal onder de 50 euro.
    je moet maar eens op hun site kijken www.mamalicious.com.
    je kunt de kleding ook halen bij babydump etc.
    succes

11. jessica507

jessica507 Actief lid

11 jan 2008
    421
    0
    0
    receptioniste
    omgeving roosendaal
  12. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik droeg met 6 weken (en een beetje) al positiebroeken. Wel vaag, want zulke strakke broeken draag ik nou ook weer niet!

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    heb sinds enkele weken positiebroeken aan, maar heb ook nog een gewone broek van me die ik goed pas
    positiebovenkleding heb ik nog niet aan

14. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ook ik draag nu een positiebroek, door m'n darmen kan ik echt m'n eigen broeken niet meer aan.. terwijl die normaal al redelijk los zaten :rolleyes:

15. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik had met 6 of 7 weken mn eerste positiebroek aan. Wat een verademing was dat!

16. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik ben nu 21,5 week zwanger en pas nog gewoon in m'n eigen kleren, al gaat het nu toch wel een beetje strak zitten. Ik heb ook nog helemaal geen positiekleding gekocht, maar dat is meer omdat ik nergens wat kan vinden in mijn maat.
    Weet iemand misschien waar ze kleine maten positiebroeken hebben? Ik ben best lang (1.74m.) en slank. Dus normaal heb ik van broeken maat 32 (van de maten van 34, 36, 38, etc) of 26/34 (lengte/breedte). Voordat ik zwanger was, was het al moeilijk om passende broeken te vinden, maar nu is het helemaal geen doen meer :(.

17. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    ik heb sinds een week of 5 positiebroeken aan....

18. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Even een tip: koop niet gelijk teveel positiebroeken. De broeken die ik met ongeveer 17 weken heb gekocht passen me nu namelijk echt niet meer. En dat is toch zonde vind ik.

Bij de prenatal hebben ze voor twee tientjes hele fijne zwarte elastische broeken. Zitten erg lekker en staan ook nog mooi.

Groetjes Willes

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @willes : oke bedankt voor de tip .....heb nog nooit positiekleding aan gehad .....maar lijkt me wel lekker zitten behalve die spijkerbroeken met zo'n band er boven ...volgens mij voel je dan heel goed de eerste rand van de spijkerbroek ...

20. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hoe bedoel je sybje? Met zo'n hele hoge band? (zo'n urkelbroek hihi)

nee joh, die zitten juist geweldig! Die andere broeken zakken van mn reet af!

Deel Deze Pagina