Hoi meiden! ik ben benieuwd met wat voor lekkers jullie je buik insmeren. In eerste instantie wil ik gaan smeren om de "schade"te beperken als mn buik dalijk echt gaat groeien, maar anderzijds lijkt het me gewoon erg lekker! Dus ik ben benieuwd!
ik gebruik gewoon zwitsal bodylotion waar ik me buik mee in smeer.Vind het heerlijk om die geur te ruiken...hmmmm.. een echte babytjes lucht
hihi ja heerlijk ruikt die! weten jullie of het echt aangetoond is dat je minder striemen krijgt als je goed smeert?
Nee niet te voorkomen maar staat het dan al standaard vast hoe erg je striemen krijgt ofzo? Soort genetisch iets? haha sorry misschien als het een stomme vraag is ofzo..
nee dat niet het schijnt wel erfelijk te zijn (wat ik gehoord heb) Het is ook niet zeker dat je ze krijgt de een krijgt ze wel en de ander niet , en de een krijgt ze heel erg en de ander maar een paar.Is zo verschillend. Ik mag nog steeds afkloppen , Heb er pas 1 op me borst staan en die zie je toch niet
haha vervelend he..Mijn moeder heeft ze wel.en mijn tante ook.Dus ajb laat ze wegblijven dat vind ik wel een kleine nadeel aan zwanger zijn haha..maar ach je krijgt er wel iets moois voor terug en dat zijn me die strepen wel waard.
Ik gebruik ook mama buikbalsem van zwitsal! Echt heerlijk onze hele slaapkamer ruikt naar de zwitsal aangezien ik de bodylotion voor de rest van mijn lichaam gebruik
Ik smeer ook met mama zitsal...vind het zoooooo lekker! Sávonds smeer ik babyolie...en dan zit ik heerlijk voor de tvee met een fles olie heerlijk mijn buik te masseren....is echt een lekker gevoel. Ben benieuwd of de baby daar straks op gaat reageren
ik smeer me buik in met belly creme van de hema! vind het heel lekker spul om mee te smeren... heb ook het gevoel dat me buik de hele dag door lekker soepel blijft!
ik heb ook de mamagel van zwitsal Ruikt heel lekker maar ik ga overschakelen naar mama creme want die gel plakt zo na een tijdje!