je ziet wel eens van die positie spijkerbroeken waar zo'n blauwe band/elastiek boven zit ....het echte spijkerstof begint dan pas bij je liezen of zo ....heel laag ...... trek nu nl het liefst mijn broek op tot mijn borsten .....
ik had al rond mijn 8wk een positiebroek aan. er zijn een aantal broeken die ik niet meer aankan maar er zijn ook broeken die nog steeds heerlijk zitten.' heb er ongeveer een paar gekocht en wissel ik zoveel mogelijk af met broeken die ik nog aankon. miss etam in leusden heeft positie kleding die wat verouderd zijn qwa jaar. soms vind je er een broek van 5 euro.
ALs je broeken niet meer lekker zitten moet je andere aan das een feit wat zeker is. Ik ben begonnen met een spijkerbroek van de miss etam, dat was een tussenbroek zeg maar geen geklooi met ritsen en koopjes maar lekker een niet al te groot elastiek eromheen. Als je buik echt hard groeit moet je gewoon over gaan op de zwangerschapsbroeken er zit daar tevens een elastiek in om de broek nog wat te verkleinen zeg maar. Ik slaag meestal bij de Miss etam en ben pas geleden ook naar de future mama geweest nou daar loop je echt leeg. Het schijnt dat de h&m ook leuke kleding heeft maar die heeft geen zwangerschapsafdeling in Leiden. Maar ik ben het met je eens dat ze gewoon belachelijk duur overal zijn. Liefs nance158
Ik heb ook al heel vroeg positie kleding aan. Ik heb nu via mp kleding gekocht voor weinig geld en erg netjes. Ik koop ook wel bij miss etam, maar daar slaagde ik nu niet, en verder is hier in de buurt geen winkel met positiekleding, ja een babyzaak waar je 80 euro betaald voor 1 broek.
Hallo Ik ben nog geen 6 weken en pas in bijna geen ene broek meer. Ik draag altijd wel wat strakkere broeken. Vandaag een broek aangedaan, die een paar dagen terug nog goed zat. Zit nu erg strak. Dit is mijn derde zwangerschap. Als ik thuis ben lekker de makkelijke broek. Volgende week weer werken en dan toch een positiebroek aan.
Tot vorrige week paste ik mijn gewone broeken best goed sinds deze week zitten ze plots niet lekker meer. Ik heb een vrij grote buik maar ik draag denk ik vrij hoog en mijn eigen broeken zijn vrij laag. Die maten vind ik wel een probleem ik ben slank niet mager en bijna alle broeken zijn te groot, ik heb nu 1 broek van de H&M in maat 36, gelukkig gewoon een skinny broek maar die moet ik wel de hele dag omhoog heisen. Ik vraag me toch af hoe mensen dat doen die echt dun zijn. Ik draag veel rokken nu.
Hier nog eentje...mijn darmen zijn zo vreselijk opgezet dat ik mijn egen spijkerbroeken niet meer aan krijg wat een ramp! Ik heb een vriendin die nu 21 weken zwanger is en van haar heb ik een klein maatje gekregen positiekleding...die knoop zit heel laag en er zit een band aan vast zit echt heerlijk... Thuis woon ik in mijn joggingbroek
Ik doreg vanaf een week of 15 positiekleding. Idd niet te veel broeken in 1x kopen, want op het laatst heb je echt nog wel een maatje groter nodig . Het probleem zat niet zozeer in mijn buik, maar in mijn bovenbenen........ Heb ook veel rokjes gedragen. Die vond ik veel prettiger zitten dan broeken. En idd op marktplaats kun je veel van Vida Vita, Noppies, Queen Mum en Mamalicious vinden voor goede prijzen. Omdat je het maar kort draagt, is de kwaliteit nog prima! Pim
BEdankt voor jullie antwoorden en tips. Mijn broeken zitten normaal los en moet een riem om anders zakt ie af... Maar nu zit hij erg strak en draag t liefst een jogging broek want die zit lekker los. En tja voel me er zeker ongemakkelijk in. Ik ga er morgen denk ik eentje halen. Dan heb ik er in ieder geval vast een daarna zie ik wel verder! Bedankt allemaal!
Ik heb ook al een stiekje om de boel wat losser te hebben .. Ik pas nog maar 2 broeken ... En geloof me ik heb mn kast vol met broeken haha
ik heb ook een kleine maat en bij prenatal was alles me te groot. queen mum heb ik wat moois van en mamalicious heeft ook mooie en kleine en vooral betaalbare broeken h&m heeft ook kleine maatjes jeans in het assortiment zitten, heb er 2 van, waaronder een skinny waarvan iedereen nog denkt dat het een gewone broek is
Bij de vorige had ik met 15 weken mijn eerste positiebroek,van c&A verder kocht ik bij H&M en miss etam. Ik pas mijn broeken nu nog net,ze ziiten strak en niet echt lekker meer...ik denk dat ik als ik volgende week mijn eerste echo heb gehad gelijk een broek en een zwangerschapsbh koop,want mijn borsten passen echt niet meer in de gewone!
hoi bij mijn 1e zwangerschap kreeg ik pas na de 20 weken echt een zichtbaar buikje.....en deed ik daarna pas zwangerschapskleren aan....ik heb zelfs 2 broeken van mezelf tot het end aan toe kunnen dragen! ik ben wel een maand te vroeg bevallen. Nu ben ik net 4,5e week ver, en ziet nog niets hoor...ben wel benieuwd of je het nu wat sneller kunt zien...je komt op een gegeven moment in zo'n rotfase, ben je iets aangekomen, of ben je zwanger? hmmmmm
Hoi! Ik was net 11 kilo afgevallen dus ik ben eerst langzaam terug in mijn oude kleding gegroeid en bij 20 weken heb ik een zwangerschapsbroek gekocht! Dat was toen echt nodig! Nu moet ik bijna nieuwe bh's.. maar dat vind ik altijd zo'n crime om die te kopen.. Dat doe ik als het echt moet! Groetjes Jendo
Ik kon in principe nog best lang in mijn eigen kleding (tot zo'n 14-16 weken). Maar ik had meteen in het begin van mijn zwangerschap al een hele tas vol positiekleding van een vriendin gekregen en merkte toch dat dat wat lekkerder zat. Ook heb ik later zelf nog wat dingen bijgekocht. Het is inderdaad best prijzig. Maar ik had een hoop in de uitverkoop bij Miss Etam, vind dat ze daar leuke dingen hebben, en het schgeelde me op sommige artikelen 70%. Zwangerschapsbh heb ik bij de Hema, daar zijn ze een stuk goedkoper dan bij Prenatal. En onderbroeken pas ik eigenlijk al mn oude nog, het valt toch meestal onder je buik. Heb nog wel een paar 'ouwe-oma-onderbroeken' bij de Zeeman gekocht voor een paar euro, zit toch wat comfortabeler. Mijn tip is dus: let op de uitverkoop en probeer wat over te nemen/te lenen van familie, vriendinnen of collega's. En op MP wordt trouwens ook een heleboel aangeboden.
Ik draag onder rokjes/jurkjes plakpanties, van die stay up dingen. Werkt perfect! En mijn strings gewoon onder mijn buik. Ik baal wel van de zwangerschapskleding die te koop is. Erg veel lullige kleding in die twee rekjes die je per winkel hebt. Ik hou niet zo van kuitbroeken (maakt je benen korter en je billen dikker), terwijl ik toch lange, slanke benen heb. Ik heb drie H&M broeken en bij Wehkamp een rokje gekocht. Verder zijn de wijde T-shirts met strak bovenlijfje nog steeds mode (koop ik bij H&M). Als je zelf handig bent of iemand kent die handig is, is dikke T-shirtstof ook een tip. Een goedkope heupbroek of leuk rokje en dat je daarboven de rekbarestof naait, of tussen de panden (term voor de kenners) naait (eventueel met elastieke band die je steeds verder open kan zetten).
Ik verbaas me er altijd over dat het zo verschillend bij iedereen kan zijn. Ik heb in week 8 een nieuwe bh gekocht, was toen al 2 maten gegroeid. Maar verder pas ik al mijn kleding nog. Al vind ik het wel het prettigst nu jurkjes en rokjes te dragen.
Nou ik ga zometeen ff kijken voor een broek. Want me eigen broeken zitten gewoon niet lekker. Gister op me werk een spijkerbroek aangehad, maar pfffff zat echt strak. Meteen toen ik thuis kwam een joggingbroek aangedaan. Wat een verademing zeg! Ik voel me erg ongemakkelijk in me eigen broeken terwijl die normaal los zitten. Nou hoor allemaal verschillende dingen en ik ga gewoon een broek halen want moet me wel lekker voelen...
Ik ben nu iets meer dan 17 weken zwanger en draag mijn eigen kleding nog. Mijn broeken draag ik sinds 1,5 week met een elastiekje want bij mijn buik zit het wel strak maar ik heb positiebroeken gepast en die zijn veels te groot. Het begint allemaal van maat S of 36 maar daar verzuip ik in! Ik heb kleinere maatjes nodig maar ik kan niks vinden. Hebben jullie misschien tips waar je kleinere maatjes kan kopen? Dan bedoel ik voornamelijk positiebroeken want truitjes is geen probleem!