Vanaf wanneer positiekleding?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Liekje22, Mar 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik heb juist een tegenovergestelde vraag .....weet iemadn waar ze de grotere maten positiekleding verkopen ? vooral de truitjes ...de truitjes van miss etam pas ik op de een of andere manier niet ....

2. nance158

nance158 Actief lid

Nov 15, 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Zo dan was zaterdag in utrecht en heb me helemaal suf gekocht bij de H&M. jee wat hebben ze daar leuke kleren.

Hihi
    Liefs nance158

3. JustSanne

JustSanne Actief lid

Mar 8, 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    ik heb vorige week de eerste positie kleding gekregen van m'n moeder...pas er nog niet in...maar kon het maar alvast in huis hebben zei ze :) ...strax even nieuwe bh's kopen want daar groei ik snel uit momenteel :rolleyes:

4. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ach ja, die BH's ! Damn, die voorgevel groeit hard! Al moet ik zeggen: ik ben er niet ontevreden mee ;) Ik heb al 1 zwangerschaps-BH en die zit heerlijk.

Ben nu zo goed als 16 weken en er is al een klein buikje. Alleen ik kan er bijzonder slecht tegen als iets in mijn buik zit te porren, ookal is het maar heel subtiel zoals een broek die iets te strak zit. Ik voel me super en ik wil er ook super uitzien dus ik heb zojuist 2 positiebroeken gekocht. Een lange spijkerbroek en een driekwartspijkerbroek voor als het straks wat warmer weer wordt. Ik heb die lange broek gelijk aangetrokken en DAMN wat zit dat lekker zeg!

Truitjes e.d. koop ik niet echt in. Ik heb 2 buikbanden gekocht en daar kom ik al een heel eind mee denk ik. Wel 1 onwijs gaaf donkerblauw bloesje, voor als ik straks ECHT een dikke toeter heb! Showen die handel ! 8) Ik ga over een poosje ook een leuke bikini uitzoeken.

5. pucci

pucci Actief lid

Dec 8, 2007
    116
    1
    0
    11 weken en vanaf nu echt wel de positiebroek aan hoor!
    Kan het niet meer verbergen, hoeft ook niet, ben er trots op. dacht al dat ik de enigewas die zo vroeg begon!

6. Bo37

Bo37 Nieuw lid

Apr 22, 2008
    1
    0
    0
    Hallo,

Ik zit me enorm af te vragen of je zwangerschapskleding ook met 'het seizoen' mee moet kopen. Ik pas nu namelijk nog prima in mijn normale broeken, en vraag me nu af of ik nog wat gewone kleren kan bijkopen (die neiging is groot) of dat ik me alvast op de positiekleren moet storten.

Zijn die straks in de loop van het voorjaar/zomer uitverkocht? Of werkt dat niet zo bij dit soort dingen. Wie helpt me uit de brand?

Groeten,
    Bo :(

7. Liekje22

Liekje22 Actief lid

Nov 20, 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Nou ik heb er ook al 2 hoor. Pas mijn eigen broeken ook niet meer, en mijn buik is al behoorlijk gegroeid. Zal wel door mijn darmen komen, maar toch zal ik het niet verbergen! Ben er trots op!

8. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Haha nou je kan in mijn geval beter vragen: Tot wanneer positiekleding? Ik ben bijna alle zwangerschapskilo's nu na anderhalve week al kwijt, maar mooi niet dat ik in mijn oude kleding pas! Ik krijg mijn broeken niet eens over mijn bovenbenen :confused:

9. Anoukiszwanger

Feb 29, 2008
    8
    0
    0
    amsterdam
    Vanaf week 8 ging het al stukken moeilijker. nu met 13 weken heb ik vorig weekend wat broeken gekocht, omdat mi jn gewone broeken nu echt niet meer passen. En het is pas mijn eerste zwangerschap!

10. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    4,862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    vanaf week 6 droeg ik positiekleding. ik heb gelet op de koopjes en ging naar de H&M

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik ben nu 20 weken zwanger en ik heb nog steeds mn eigen broeken aan. Wel lage heupbroeken, dus dat scheelt enorm, ook heb ik vaak jurkjes aan, lekker makkelijk.

12. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    1,652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Bij welke H&M heb je positiekleding in Utrecht?
    Ik ben bij 2 H&M's geweest.....een binnen in Hoog Catrijne en een in de hoek in het centrum buiten maar ze hadden het allebei niet!
    Zit er nog een derde H&M dan?

13. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    Ik ben nu bijna 11 weken zwanger, draag al 2 weken een positie kleding omdat mijn gewone broeken op 2 na niet meer passen. Ik heb ze bij Miss etam gekocht, ze hebben een zwarte speciaal nog in mijn maat besteld (moet zwart dragen op mijn werk ;)

Vind het gewoon heel lekker zitten, nu heb ik gister ook al een buikband gekocht die ik ondanks dat k hem nieog niet pas gewoon super vond hihihi

14. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik denk dat ik er over een week of 2 ook echt wel aan moet beginnen. En dan heb ik zowel zomer als ook winterkleding nodig, want het kindje komt pas in november.

15. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    ik had met 16 weken mijn 1e positiebroeken aan

16. Pila79

Pila79 Bekend lid

Dec 4, 2007
    978
    0
    0
    Aan de oude gracht! ;) is een vrij grote hebben ze volgens mij ook zwangerschapskleding, maar ik pas gelukkig mn broeken ed nog. Ben ook nog niet zo heel erg ver, maar zit er serieus al aan te denken om een BH aan te schaffen. Ze zijn echt nu al enorm gegroeid :confused:

17. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

Nov 10, 2005
    2,343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Bij de 2de met zes weken al! Had gewoon kramp in mijnbuik van een gewone broek....

18. Kruimel133

Jan 28, 2008
    86
    0
    0
    Rotterdam
    Morgen ga ik echt shoppen...

Wat een drama zeg, pas niet 1 zomerbroek meer (heb ze allemaal geprobeerd) en mijn gewone broeken knellen als een gek :( Rokjes wel, maar dat is helaas onmogelijk op mijn werk.

Bedankt voor alle winkeltips, heb ze morgen bijna allemaal op een rij in het winkelcentrum dus ik moet vast slagen ;)

Share This Page