Hi meiden! Morgen ben ik 6 weken en 4 dagen zwanger en krijg ik door de herhaalde miskramen een vroege echo in het ziekenhuis. Mijn vraag is of er meerdere dames zijn die dat hebben gehad en of er al wat te zien is? Bedankt alvast!!
In verband met 3 vmk mochten wij afgelopen woensdag voor een vroege echo (6w+4) en heb liggen janken op de tafel toen we een wit vlekje zagen knipperen! Dus ja, je kunt wat zien 😊
Oh spannend! We hebben dus hetzelfde verhaal! Maak me zo druk erom en ben best bang dat het weer mis gaat. Al heb ik nu ontelbaar veel kwaaltjes en mooi oplopende testen gehad, dat was de vorige keren wel anders.... Nou ik ben heel benieuwd morgen!
Ik heb een vroege echo gehad met 5w6d en daarop was alleen nog de vruchtzak te zien. Erin was nog niets te zien. 2 weken later konden we ook het kloppend hartje zien
Anonima: wij waren ook zo bang en hebben dat aangegeven bij de verloskundigenpraktijk toen we ons inschreven. De praktijkassistente was heel lief en zei gelijk: "Ik plan jullie alvast in voor een vroege echo. Ik kan niet beloven dat er al wat te zien is, maar als dat niet het geval is doen we het een week later nog een keer." De echografiste was ook zo lief en heeft voor 8,5 week nog een echo ingepland, gewoon om ons gerust te stellen want het hartje klopte krachtig. En daarna de termijnecho. Ik heb het getroffen!
Er zou een kloppend hartje te zien kunnen zijn, maar het kan ook zijn dat je dat nog niet ziet als je net een paar dagen minder ver bent dan je denkt. Ik had zelf met 6 weken nog geen kloppend hartje, 5 dagen later wel.
Hier met 6 weken en 5 dagen een uitwendige echo gehad. Hartje zien kloppen en gehoord. Succes morgen!
Ik had met 6+4 ook een kloppend hartje. Helaas is die alsnog gestopt een paar dagen later. Volgende, goede, zwangerschap met 7+2, beeb was 1,2cm groot Weet je al wat?