Ik lees net een topic en in dat topic sliepen een hele hoop babys al met 6/7 weken door. En met doorslapen bedoel ik iets van 23.00 uur tot 07.00 uur ofzo. Nou is mijn zoontje pas 4 weken en echt doorslapen hoeft van mij echt nog niet hoor. Eigelijk heb ik het idee dat borstvoeding babys pas heel laat doorslapen toch? Mijn dochter heeft kunstvoeding gehad en die sliep met 4 maanden door maar ze is met 34 weken geboren. Vraagje aan iedereen: hoe was jouw kindje dat hij/zij doorsliep en gaf je kunstvoeding of borstvoeding? Lijkt me wel grappige vergelijking...
jason met 2 wekn op fles maar was 4370 gram dus scheelt al veel maar kwakkelde rond 11 maand maar nog te doen en jaimy pff kan op 1 hand tellen wanneer hij doorgeslapen heeft haha en nu nog neit altijd en ook fles is echt heel verschilend
Tycho sliep met 6weken door van 23 tot 7 en later van 21 tot 7. Maar na die ellendige 19weken :x:x:x sprong heeft hij pas deze week weer 1x een nachtje doorgetrokken van 19 tot 7. Hij krijgt overigens volledige FV maar wordt niet wakker van de honger. xxx
Hier een kereltje van 3850 gram. Sliep met 9 weken door van pak 'm beet 23.00-07.00 en met 6 mnd van 19.00-07.00. Hij kreeg volledige borstvoeding.
ja dan hebben ze meer op te teren zeggen ze maar ja of t waar is. mijn nichtje sliep ook 2 weken door en bijna zelfde gewicht
mijn zoon heeft altijd flesvoeding gehad en sliep "door" met 5 maand. tenminste... zonder voeding nog in de nacht. tot hij 15 maand was werd hij nog minimaal 3 keer per nacht wakker voor de speen en tot 18 maand nog 3 a 4 keer per week. mijn dochter sliep met 9 weken door op flesvoeding.en word met fases nog wakker in de nacht, maar slaapt inprincipe wel door.
mijn zoontje sliep met 6 weken door maar van hoe tot hoe laat weet ik niet meer, me dochter pas na 6 maand(toen ik stopte met bv)toen had ze de ritme van 19:00 tot 09.00 uur.
Hier met 12 weken van 22/23 tot 7.. Edit: Hij kreeg tot 7 weken deels BV, deels FV, alles uit de fles. Laatste 2 weken nog 1 fles BV per dag. Daarna volledig FV..
BV of KV maakt opzich niet veel uit hoor... Onze dochter was met 7 maanden wel van de nachtvoedingen af maar sliep pas met 9,5 mnd door. Op BV dus. Ze heeft trouwens wel vanaf een week of 7 tot 12 weken doorgeslapen en toen was het ineens over.
hier met de geboorte 2858 borstvoeding en ze sliep door vanaf de dag dat ik gestopt ben met nachtvoeding dus dag 7 of 8 uit mijn hoofd van 23.00 tot 7.30..
Jenaya is nu bijna 3,5 maand en slaapt nu al 4 weekjes door ( dat betekend van 20.15 uur tot 06.00/07.00 uur).
Hier een nachtbrakertje. Hij heeft nog geen enkele nacht doorgeslapen en slaapt nu met 9mnd nog steeds niet door. Hij heeft de nachtvoedingen eigenlijk helemaal niet meer nodig. Maar er zijn nachten dat hij de hele nacht niet wilt drinken en nachten dat hij nog zo een 3 a 4x, soms vaker, wakker wordt voor een slokje bij mama. Hij krijgt trouwens borstvoeding.
Hij woog trouwens 3770gram bij de geboorte en weegt nu bijna 9,5kilo. Dus de nachtvoedingen zijn/waren niet echt zolang nodig.
Jesse was 3930 gram bij geboorte en vanaf week 2 krijgt hij de fles. Vanaf week 3 slaapt hij van 0.00 tot 6.00 en sinds woensdag van 21.00 tot 6.00 uur.
Mijn zoontje was 3700 gram bij de geboorte en slaapt door sinds hij ongeveer 7 weken was. Ongeveer van 22:00/23:00 tot 06:00/07:00. Hij krijgt sinds zijn 4de week flesvoeding, daarvoor borstvoeding.