Hallo meiden, na heel veel pech afgelopen 3 maanden , zware overstimulatie en daarmee op het ziekenhuis te hebben gelegen en na 4 jaar wachten waren we zwanger van onze cryowondertjes, maar helaas mijn hcg steeg niet goed genoeg en vandaag was het zover met 5 weken en 3 dagen een miskraam. Zijn er zo kapot van. God weet hoelang we nu weer moeten wachten xxxx
Elif wat erg heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn het is je zo gegund. Ik blijf je volgen en als je wil mag je me altijd een pb sturen. Ik denk aan je liefs
Dank je wel lieve minimuis! Ik hoop ook dat ze weer snel plaats hebben en dat het dan lukt. Was al aan het piekeren wat hierna?? ik zei dat zal wel iui worden dan aangezien het d -zaad is, maar manlief zou liever weer een icsi zien, maar dan wat voorzichtiger met de medicijnen en niet zoals nu zo'n overstimulatie! Wat een gepieker.
ooh meis .. ik vind dit zo vreselijk voor je !! ik blijf voor je hopen en duimen dat jullie gauw zwanger mogen worden van een wondertje en dat het goed blijft gaan, heel veel sterkte voor jullie beiden, Liefss !!
Lieve Elif, ik was de laatste tijd weinig online en heb dus helemaal gemist dat je zwanger was, wat spijtig om te lezen dat je een miskraam hebt gekregen! Een hele dikke knuffel! Ik blijf je volgens! Liefs Lola
Een miskraam is vreselijk, maar als je zo lang op een zwangerschap heb moeten wachten is het dubbel zo afschuwelijk. Heel veel sterkte gewenst met het verlies van jullie wondertjes .
O Elif wat vind ik dit erg om te lezen zeg. Ik zie de titel van jouw onderwerp voorbij komen en kreeg gewoon kippenvel. Meisje wat vind ik dit verdrietig voor jullie zeg. Na alles wat jullie hebben moeten doorstaan, dan dit. Héél, héél veel sterkte. Dikke knuffel voor jou. Liefs, I S