Wat is er toch aan de hand met mijn meisje! Sinds mijn dochter 11.5 maand was is ze veranderd van een engeltje naar een klein duiveltje. Heel snel boos echt woede slaan bijten alles weg gooien. Als je nee zegt zet ze het op het gillen! Eten was een tijdje drama gaat nu weer goed. Maar is echt de hele dag bijna boos en ongeduldig. Dit duurt nu al ander halve maand ze is nu 13 maanden. Het is een weekje goed gegaan. Slapen gaat gelukkig wel goed.
Die fase heeft mijn zoontje rond die leeftijd ook gehad. Duurde bij hem wel wat minder lang. Misschien heeft ze wat meer uitdaging nodig in combinatie met een sprongetje. Lastig hoor en als mama zit je met je handen in het haar af en toe. Bij ons hielp veel uitdaging en beweging heel goed.
Een fase... Maar wel een hele vervelende . Ik kon het soms ook even niet meer uitstaan als ze boos werd om het zoveelste ding dat in mijn ogen nergens op sloeg. Maar het gaat over! Mijn dochter heeft die fase wat later gehad dan jouw dochter, inmiddels is ze alweer een tijd lekker zichzelf. Uitdaging hielp hier ook goed, leuke dingen doen. Al kon ze op het eind dan ook weer boos worden op die leuke dingen. Wandelen, eendjes voeren, naar een speeltuin of kinderboerderij, zwemmen, verven met haar handjes, in de tuin spelen, dat hielp allemaal vrij goed om de fase door te komen .