Hoe voelde jullie baarmoedermond voor NOD?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Y84, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    Vraagje aan alle zwangeren :): hoe voelde jullie baarmoedermond in de ronde dat je zwanger werd vlak voor je NOD? Als je gevoeld hebt natuurlijk!

Bedankt....

2. Sally05

Sally05 Actief lid

15 mrt 2013
    232
    0
    16
    Limburg
    Hetzelfde als alle andere ronden waarin het niet raak was.
    Met mijn antwoord schiet je dus helaas niks op :(

3. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Bij zwangerschap dochter niet gevoeld. Bij vroege miskraam wel, en toen zat hij opmerkelijk anders dan anders. Veel hoger, en ik moest echt een beetje zoeken. Qua hard/zacht voelde hij niet anders overigens.
    Vooral het gevoel dat de baarmoeder zelf er een beetje voor lag, en dat ik erlangs moest wriemelen om bij de baarmoedermond te komen.

4. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb nog nooit het idee gehad om aan mn baarmoedermond te voelen, waarom zou je dat doen vraag ik me af??

5. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Nou, omdat je er soms dus uit kan afleiden of je zwanger bent of niet ;). En je schijnt er ook je eisprong uit af te kunnen leiden. Dat is mij overigens nooit gelukt.
    Ik ga er ook niet weer aan beginnen, want uiteindelijk heb je er allemaal niets aan. Als je zwanger bent wijst je test het na een tijdje toch wel uit.

6. Zonnig25

Zonnig25 Actief lid

13 mrt 2013
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou ook niet in mijn gedachten opgekomen zijn om dat te voelen..

7. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Ik heb getemperatuurd en zodoende vanalles bijgehouden. Mijn baarmoedermond zat hoog, voelde stevig en zat potdicht. Maar heb ik ook vaak op nod gehad, en de dag daarna alsnog ongesteld geworden. Zwangerschapstest is het enige betrouwbaardere middel. Ik zou hier niet alleen vanuitgaan.

Deel Deze Pagina