Hoi allemaal, Ik ben al jaren lid hier, maar heb eigenlijk nog nooit iets gepost... Ik probeer mezelf dan ook gauw eens voor te stellen, maar zit momenteel op het wachtbankje, en alvast even met een prangende vraag...; Vanaf wanneer begonnen jullie te testen met de Sensitest extra gevoelige zwangerschapstest? En vanaf wanneer was deze (licht) positief? Ik zit momenteel 8 of 9 dpo.. en gezien ik een knal-ovulatietest had, hoop ik dat het eindelijk raak mag zijn.. maar voorlopig blijft ie negatief Bedankt alvast! Groetjes, Nikki
Oops; ik had hier in het verleden blijkbaar wel al gepost maar was dat helemaal vergeten... Wel confronterend, te zien dat ik hier inmiddels 4 jaar lid ben, maar er nog geen beebje is
Dat lijkt me inderdaad confronterend! Heftig hoor, hopelijk is het snel raak voor jullie Ik heb deze ronde de sensitesten gebruikt. 8 en 9dpo echt omo wit! Had de hoop al opgegeven maar op 10 dpo opeens een licht streepje! Ik hoop dat ook voor jullie! Succes
Ik heb vijf dagen voor NOD licht getest met de Midstream extra vroege test. Op de test een lichte streep en zat toen op 9 DPO.
Bij mij was de Sensitest met 10 dpo licht positief, toen die middag een predictor gedaan en die was al meteen heel duidelijk. Ik hoop voor je dat het raak mag zijn deze ronde!
Bedankt voor jullie reacties Ik had een positieve ovulatietest op 2/10, dus eisprong op 3/10 of 4/10... dan zou ik nu toch al wel iets moeten zien, lijkt me... Vanochtend dacht ik dat dat zo was, maar ben niet zeker, was echt heel vaag, eerder een schaduwlijntje... Myrthew: is de Predictor dan gevoeliger? Heb je hem dezelfde middag nog gedaan?
Net overal een Predictor gaan zoeken, nergens gevonden... Ik had inmiddels de foto al bij het vage-testjes-topic geplaatst, maar doe het hier nog eens even Tis erg vaag en waarschijnlijk niets, maar toch...
Dankjewel voor je reactie,en om even te kijken. Ik ging inderdaad ook van negatief uit, het zou te mooi geweest zijn om waar te zijn.. maar ik kon het maar proberen. Net nog even gekeken, en in het echt zie je nu (opgedroogd) een schaduwlijn, maar er is niks rozig ofzo aan... Op naar nog maar eens een volgende ronde..