Vanaf wanneer shampoo voor de haartjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kitty, 26 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Myrthe is nu 1 geworden en ik vraag me af wanneer je de haartjes met shampoo wast? Nu worden haartjes en lichaam beiden met zwitsal gewassen maar niets speciaal voor het haar.

Jullie?

2. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Volgens mij begon ik rond een jaar met shampoo, misschien iets later. Iig ben ik begonnen toen Milan zijn haar wat "bossiger" werd zegmaar, dus al wat meer van dat hardere kinderhaar, niet meer dat zachte babyhaar..(jemig wat een zin, hopelijk snap je me een beetje :) )

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik ben deze week ermee begonnen maar eigenlijk meer met het idee dat de berg misschien weg gaat.

4. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik was Kian zn haar 1x per week met shampoo, maar hij heeft dan ook al echt wel een krullenbosje ;)

5. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Myrthe heeft van die lichtblonde pluimpjes. Niet dat ik ooit een bos haar moet verwachten. Ik denk wel dat ze wel veel haar heeft, maar dorr de lichte kleur valt eht niet echt op hé.

Misschien start ik ook met 1x per week. Dat is een goed idee. Ruikt ook zo goed hé :)

Thx

6. eko

eko Actief lid

22 jul 2007
    244
    1
    0
    Gelderland
    wij zijn met 3 weken al begonnen met de shampoo.
    Mijn zoontje heeft dan ook een bos haar en zag er binnen no time heel erg vet uit.
    ik gebruik niet bij elke wasbeurt shampoo maar één keer per week.

7. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Hier gebruiken wij Natusan shampoo, die paarse, bedtime bath.... Ruikt heerlijk...
    xxx

Deel Deze Pagina