Ik zou überhaupt geen pyjama papjes troep geven, zoete spul, maar al helemaal niet aan een kindje jonger dan 6 maanden. Waarschijnlijk zitten er ook gluten in en kindjes voor de 6 maanden mogen die nog niet hebben.
Ontopic; De oudste sliep met 6 weken van 22 tot 6.30. De jongste is nu 15 weken en slaapt van 19 tot soms wel 8u.. Tja ze is nog erg jong om zo'n ruk te maken maar we hebben talloze keren een droomvoeding geprobeerd om 22.30 oid maar het werd vaak mopperen of ze drinkt maar 40 cc. Als ze overdag wat slechter heeft gedronken geven we haar om 22u nog wel een flesje, alles wat ze dan drinkt is meegenomen.
Suikers hebben nog wel meer nadelige effecten dan alleen dikmaker. Google maar eens, (liefst op scholar.google, dan krijg je wetenschappelijke artikelen). En CB's... tja, breek me daar de bek maar niet van open. Adviezen die daar gegeven worden, zijn zeer regelmatig tranentrekkend. Zo ook het advies dat ze jou hebben gegeven, helaas
wat een gruwelijk DOM advies van het cb. die papjes zitten vol met rotzooi en zijn ook nog eens allergeen ook
het cb wil dat kindjes allemaal de grafieken volgen en meer niet. het beste voor je kind? nee hoor daar kijken ze niet naar
Ik weet ff zo snel niet wie het zei maar een pyjamapapje ga ik zeker niet geven, sowieso niet omdat ze gecorrigeerd nog geen 3 maanden is en dan zijn haar darmen misschien wel bijna 5 maanden, maar daar heeft ze al genoeg problemen mee gehad zonder alle dingen die in een pyjamapapje zitten die haar darmen nog niet kunnen verdragen...
Hier ook nog geen doorslaper hoor. Om 19.00 fles, droomvoeding om 23.00 en dan komt ze rond 03.15 uur. Deze week 3x rond 04.30 uur, dus was helemaal blij, maar vannacht gewoon weer 03.10 uur... En dat terwijl ze het qua gewicht echt niet nodig heeft, maar ja niks aan te doen...
Hier slaapt zl van 2,5 nog niet door. Meestal is hij een keer of 5 wakker per nacht, dus zo slapen we max 3 uur aan een stuk.
wat allemaal niet goed is voor....... Ik geef die kleine al 2 maanden een papflesje, moeders in mijn omgeving doen het... Niks aan de hand maar zelf weten natuurlijk. Ieder z'n eigen keuzes. Succes met het laten doorslapen van je kleine.
Prima als jij het doet, dat blijft je eigen keuze, maar ik vind het wel kwalijk als je dit als 'prima' advies aan anderen geeft. Want dat is het niet en dat moet iemand wel weten, voordat die keuze gemaakt wordt.
Mijn zoontje sliep met 11 weken van 20.00 tot 03.00. Hij sloeg dus de late fles van 23.00 uur over maar redde het net niet tot volgende ochtend maar hij was ook pas 11 weken natuurlijk. Vanaf 3,5 maand sliep hij opeens wel door tot ca 07.00 uur. Vanaf 4,5 maand kreeg hij ook een papfles maar dit maakte dus niets uit voor het doorslapen
Nou....ik zou niet klakkeloos alles aannemen wat het cb zegt! Zo'n pyamapapje daar is ook geen discussie over verder,dat is voor baby'tjes van 6+maanden. Heeft te maken met wat er in zit en dat dit nog niet geschikt is voor jongere baby's. Er staat niet voor niets:VANAF 6 maanden. Daarnaast zit er suiker in.Waarom wil je zoetigheid asn je kindje geven.. Nee,het is een raar advies. Maar het verrast me niet