vanaf wanneer slaapzak?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Duveldraakje22, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Als ik Anouk op bed leg zorg ik er altijd voor dat ze tot dr schouders onder de deken ligt. Maar de afgelopen dagen merk ik dat ze zich al omhoog werkt, of dit met de krampjes te maken heeft weet ik niet. Ik vind haar in ieder geval redelijk vaak ver boven de deken, dat eigenlijk alleen dr benen er nog onder liggen.
    Vanaf hoeveel weken mag ze in een slaapzak? Misschien dat dit ook beter is aangezien het nu steeds warmer wordt.

Alvast bedankt voor de reacties... :)

Liefs,
    Duveldraakje

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Dat kan nu al, als je maar een klein maatje gebruikt. Bij de hema hebben ze mt 56. Evt kun je, als de armsgaten te wijd zijn ze een beetje innemen met een paar steekjes.

Je kunt nu een zomerslaapzak gebruiken en dan geen dekentje over doen, of een lakentje als je dat te koud vindt. Tymen slaapt altijd in de slaapzak, als het warm is zonder broekje en sokjes en dekentje.

3. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Dank je wel voor je snelle antwoord. Ik ga van de week meteen eens even kijken.

Liefs,
    Duveldraakje

4. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Kian ligt sinds deze week in een zomerslaapzak met verder nix, want anders 'raced' ie heel zn bed door! :)

5. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Vannacht heeft Sophie voor het eerst in haar slaapzakje geslapen!

Groetjes,

6. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Bij ons al vanaf een week of 2, omdat ze steeds de dekens eraf schopte.

7. Ons mannetje slaapt ook in een slaapzakje. Hij had ook de gewoonte om zijn dekentjes weg te trappen. Ik vind het erg gemakkelijk. Ook als we bijv. naar de camping gaan. Hoef ik niet die dekentjes, lakentjes etc. mee te sleuren.

Greetz,

Ellis76

8. Minime

Minime Actief lid

29 jul 2005
    120
    0
    0
    Salesadministrator
    Schiedam
    Ik heb de kleine vanaf t begin in een slaapzak van de hema kunnen doen, maatje 50-56... zij zijn ook ongeveer de enige die kleine slaapzakken hebben

Deel Deze Pagina