Het klinkt misschien heel dom maar vanaf welke leeftijd zijn jullie slabbetjes gaan gebruiken? Was dat vanaf het moment dat je overging op vaste voeding of al eerder. Onze dochter is nu ruim 3 maanden en ik gebruik nog steeds van die monddoekjes maar die vliegen nu bij bijna iedere fles wel door de kamer
Ik ben pas slabbetjes gaan gebruiken toen ie fruit kreeg. Als ik de fles geef heb ik inderdaad gewoon spuugdoekjes of helemaal niets. Hij drinkt erg netjes tegenwoordig zonder te knoeien. Maar voornamelijk wel spuugdoekjes.
Ik ben ook pas slabben gaan gebruiken toen ze aan het fruit en aan de groente begon. Bij alleen de fles heb ik alleen doekjes gebruikt
Slabbetjes vanaf het moment dat hij 'knoei-eten' kreeg (fruit, groente, yoghurt) en later ook boterhammen met appelstroop. Melk drinken ging meestal erg netjes, had er hooguit een spuugdoekje bij. Moet er wel bij zeggen dat ik bv heb gegeven en zelden flesjes.
ik gebruikte ze al vroeg omdat ons kindje veel spuugde na demelk (had een allergie) nu gebruik ik alleen plastice van tommee tippee... erg handig zijn die
Al vanaf dat 'ie een maand of 3 was, hij liet er erg veel langs lopen. Maar toen waren de slabben wel veel te groot. Hij trok die spuugdoekjes altijd weg, dus dat werkte niet meer...
ik gebruikte zal met een weeek, kleine wilde geen spuugdoekje eronder en ze knoeide toch wat dus dan maar een slabbertje
Ik gebruik eigenlijk nooit een slab. Alleen toen ze heel klein was en nog alleen maar melk dronk, dat liep dan langs dr kinnetje. Maar sinds ze vast voedsel eet, niet meer. Alles blijft keurig binnen!
Sinds ze veel afgeleid is tijdens het drinken, en als ze een papflesje krijgt. Dan knoeit ze veel. Je moet het gewoon doen als je t handig vind...