nachtmerries nav inenting?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miffy11, 26 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

mijn dochter heeft dinsdag haar inenting gehad, had nergens last van, 10 seconden gehuild, en klaar. tegen de tijd dat we buiten waren was het weer allemaal goed, waren toch wel veel kindjes daar, en kindjes zijn interessant. dus zwaaien, brabbelen, alles weer vergeten.

heel de avond heeft ze lief gespeeld, gewoon zichzelf. nergens last van, arm zag er normaal uit, geen koorts, alsof er niks was gebeurd.

toen ze later op bed lag ook nog niks aan de hand, en om 1 uur werd ik wakker van heel hard gegil. helemaal in paniek, krijsen, helemaal hysterisch, heeft bijna 3 kwartier geduurd.
    maar mevrouwtje was gewoon aan het slapen!

toen ging ik terug denken, ze heeft dit een paar weken geleden ook gehad, de nacht na haar gewone inenting.

is het mogelijk dat dit echt een nachtmerrie over de inenting is? hebben meer kindjes hier last van?

gisteren was alles weer in orde, geen bijwerkingen gehad verder, alleen die ´nachtmerrie.´

(meisje is 15 maanden trouwens)

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    kan toeval zijn.

3. Frieda

Frieda Bekend lid

24 feb 2009
    691
    1
    0
    Moeder, Huisvrouw, WAO-er
    Het zou kunnen dat ze gewoon veel indrukken op heeft gedaan door wat ze allemaal heeft gezien en dat ze dat opnieuw verwerkt in haar slaap.

4. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Hm, mijn dochter had dat toen ze jonger was ook na haar vaccinaties. Net als wij verwerken kindjes gebeurtenissen ook in hun slaap. Ik denk idd dat het door de vele prikkels van die dag is, niet zozeer van de vaccinatie en 'pijn' zelf.

5. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Volgens mij is dat een bijwerking van de mex.griepprik. Tenminste dat las ik laatst ergens dat een kwart van de kinderen last kan krijgen van nachtmerries. Het ging vooral ook over oudere kinderen, maar dat kan bij zo'n kleintje misschien ook.

Deel Deze Pagina