Wij mgen eigenlijk niet klagen Maar ga het toch even doen Onze kleine slaapt altijd goed,al van 3 weken slaapt ze door (vandaar dat we niet mogen klagen) Maar sinds 3 dagen is het drama,van half 2 tot half 5 in de ochtend klaarwakker en brullen als we er niet zijn. Dit is dag 3 dat ze zo is,overdag niks aan de hand en als ik of me man in de buurt is ook niet maar zodra we 1 stap verzetten gild ze alles bij elkaar. Normaal begon het om half 2 maar vandaag zijn we al van 8 uur bezig. 10 minuten regel ingelast,huild ze zo erg dat ze er in stikt bijna. Was zo wanhopig dat ik me man wakker heb gemaakt om uit de schuur de KINDERWAGEN te halen Het is nu stil me man loopt rondjes boven Moet er eigenlijk wel een beetje om lachen.(om de kinderwagen te pakken hoor)niet van het niet slapen hoor Hebben jullie weleens rare dingen gedaan om je kleine te laten slapen? Waar je achteraf ook wel om kon lachen.
Ze slaapt Overgezet van kinderwagen naar bedje en sliep gewoon door. Dus misschien een tip als je wanhopig bent
Ik heb mijn dochter rond die tijd in slaap gewiegd. Alleen dat ging steeds slechter en ik heb haar ook al eens in de draagdoek gedaan om een stukje te wandelen en dan kon ik haar ook zo in bed leggen daarna.