Vanaf wanneer smeerde jullie je buik in en waarmee?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door me1989, 1 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoveP

LoveP Actief lid

22 jan 2014
    196
    71
    28
    NULL
    NULL
    Hier trouw gesmeerd vanaf het eerste moment, maar het houdt niets tegen! Gebruik nu wel bio-oil, meer om het lekker vet en soepel te houden. Leuke werking ervan is dat de strepen wel duidelijk al vervagen.

2. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    Ik smeer zo'n 3 keer per dag met cacao boter (Palmers' anti striae), omdat mijn huid super strak aanvoelt. Ik heb één hele pijnlijke plek op mijn huid onder mijn borst (10 x 5 cm). Het voelt alsof het een schaafwond is (er is echter niets te zien). Ik kan geen beha of strakke shirtjes meer aan. Toch helpt het wanneer ik mijn huid goed vet houd met de bovengenoemde crème. En het uitsmeren doe ik dan over de rest van mijn buik. Heerlijk!

3. Daphne1990

Daphne1990 Actief lid

25 apr 2012
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    De etos mama creme 😄

4. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Ik ook de Etos mama créme, vanaf week 18 geloof ik. :)

Liefs,

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Geen striemen nooit gesmeerd pas bij week 40 bij de oudste en de meeste zijn erin gesprongen tijdens de bevalling.
    Bij nr 2 idem pas echt met 39/40 weken een paar nieuwe erbij.
    En ja ik had reuze toeters het is echt genetisch dus enkle met een dosis geluk kom je ermee weg.

6. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ik heb die olie van weleda. Ruikt heerlijk en smeer het bijna elka dag. Of het echt helpt weet ik niet maar het is sowieso wel goed voor je huid

7. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ik smeer 's morgens met Bepanthen en 's avonds met een olie van Kruitvat. Het schijnt idd niet te kunnen voorkomen maar ik merk al wel dat het de striae die ik al had minder maakt, dus dat is sowieso al fijn. Ik smeer nu denk ik een week of 10.

8. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Ik heb met mijn vorige zwangerschap mn buik elke dag vanaf 7 weken ingesmeerd met de zwangerschapsolie van weleda. Heerlijk spul:)
    Eerst alleen 's avonds, rond de dertig weken toen mn buik een groei spurt maakte en alles heel trekkerig ging voelen smeerde ik 's ochtends en 's avonds en vaker als ik vaker opeens pijn of jeuk kreeg. Heb geen striae gehad op twee mini streepjes op mn heupen na.. En dat terwijl ik 22 was;) Ze zeggen hoe jonger hoe meer kans op striae.

Zal officieel wel niet helpen enzo maar doe het deze keer precies hetzelfde! Vond mn huid er wel fijn soepel van worden en hielp ook tegen de jeuk en het gespannen gevoel. Dus vond het echt fijn spul.

9. Novella

Novella Actief lid

8 okt 2010
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij de eerste 2x per dag trouw gesmeerd.. maar met 36 weken kwam de eerste striemen. Bij 40 weken leek ik wel een tijger...

bij de tweede niet eens aan begonnen, het heeft toch geen nut....

10. Nimisis

Nimisis Actief lid

14 jul 2011
    192
    1
    0
    Nuxe olie ,dringt snel in en reukt heerlijk.maar of het werkelijk werkt...???? Wissel ook af met bodymilk van victoria secret,maar ik smeer meer omdat ik het lekker vind reuken.

11. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ik smeer sinds 14 weken ofzo. Tot nu toe nog niks te zien en ben toch al behoorlijk gegroeid. Weet niet of dat door het smeren komt of doordat het er gewoon nog niet is. :p

M'n zus heeft alle zwangerschappen (3) met Zwitsal gesmeerd voor de buik en geen streepje te zien. Ben het dus ook maar gewoon gaan gebruiken. :D

12. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

30 sep 2012
    559
    101
    43
    Heb nooit gesmeerd en ook geen striemen.
    Ik hoop voor je dat je huid elastisch is, smeren voelt misschien prettiger maar zal niet helpen tegen striemen, helaas!

Deel Deze Pagina