Vanaf wanneer smeren tegen striae

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaJulia, 11 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Bio oil adviseert drie maanden voor je zwangschap te smeren.

2. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Ik heb eerst ook bio oil gebruikt, wat een kleffe bende.... nu mamma buik van zwitzal, vind het ook heerlijk ruiken! Iedere avond na het douchen, vergeet het nooit! ben ook vrij vroeg begonnen weet niet precies wanneer...
    mijn moeder heeft nooit geen striemen gehad dus ik hoop deze ook niet te krijgen... Er zit bij de blije doos ook een boekje over zwangerschapsstriemen van bio-oil. Daarin staat dat ze ontstaan tussen de 6 en 9 maanden. Volgens bio-oil heeft het te maken met je leeftijd, huidtype en erfelijkheid. Dondere huid 77,8% met striemen en lichte huid 45,2% met striemen... Ik denk dat er maar één manier is om erachter te komen. Dat is na 9 maanden kijken hoe we erbij lopen....

3. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Vanaf wanneer je zwanger bent.
    Ik kan je alleen niet garanderen dat het helpt, want bij mij helpt het namelijk niet.
    De striemen komen nu behoorlijk tevoorschijn, terwijl ik 2x pd zalf met zwitsal Mama.

4. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ik was rond de 3 maanden begonnen met smeren, niet elke dag, aangezien ik het wel eens vergat. Maar ik heb geen enkele striem. Ik denk niet dat het door het smeren komt, maar het is toch wel fijn om je buik in te smeren. Ik gebruikte meestal de etos zwangerschapscreme.

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Olie werkt het beste naar mijn idee en als je last hebt van jeuk enzo zodra je gaat scheuren een goede lotion zoals Palmers olive.
    Ik smeerde vanaf dat mijn buik een beetje ging groeien, bij mij wasdat week 20. Gewoon elke dag en daarna bij groeispurten (en ja die voel je) 2 keer per dag of vaker.
    Of het helpt ofniet, het is goed je huid in goede conditie te houden. Echter hoefd het niet veel te kosten, laat je daar dus niet te erg door verleiden.
    Uit mijn ervaring is gebleken dat Palmers (goedkoop) beter werkt dan Bio oil.

Deel Deze Pagina