Vanaf wanneer snoetenpoetsers?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Benzoblij, 14 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benzoblij

Benzoblij Actief lid

8 mei 2007
    319
    0
    0
    Nu ons dochtertje van ruim 3 maanden opeens van alles gaat aanraken en ook met haar handjes in haar mondje zit wil ik vaker haar handjes schoon hebben. Hoe doen jullie dat? Gewoon wassen onder de kraan of kan ik nu al van die zog. snoetenpoetsers gebruiken?
    Groetjes.

2. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Ik gebruik ze sinds gisteren.
    Ik denk dat je ze al vrij vlot kunt gebruiken hoor, waarom niet?

3. Benzoblij

Benzoblij Actief lid

8 mei 2007
    319
    0
    0
    Nou ik zag op de verpakking iets van 6M staan. Ging er van uit dat het dan pas vanaf 6 maanden mocht :) Maar dat staat er niet echt duidelijk op hoor. En waarom? Ik zou het niet weten...

4. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Hmmm, ik gebruik die al vanaf geboorte of zo. Wist niet eens dat dat pas vanaf 6 maanden mag... :(

5. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Die 6m, staat daar een potje onder met een open dekseltje? Zo ja, dan betekent dat dat ze na opening nog 6 mnd houdbaar zijn... (nou ja, dat de kwaliteit gegarandeerd is, het is niet zo dat ze ineens gaan schimmelen ofzo.. ;) ) Ik geloof dat dat tegenwoordig op alles moet staan. Want ik zag dat het tegenwoordig ook op shampoo enz staat.

Ik gebruik ze bij Jelle ook al een hele tijd, en als ik ze niet bij de hand heb neem ik gewoon een billendoekje of een washandje.

6. Benzoblij

Benzoblij Actief lid

8 mei 2007
    319
    0
    0
    Ja dat staat eronder! Oh, betekent het dat ze nog maar 6 maanden houdbaar zijn na opening? Da's dom van mij :D
    Geloof dat ik ze maar gewoon ga gebruiken hoor, hahahaha.

7. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Da's idd de houdbaarheidsdatum na opening ;)
    Je kunt ze gewoon vanaf het begin gebruiken hoor!

8. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Hoi
    Misschien een tip:
    Voor de billetjes gebruiken wij de lotiondoekjes sensitive van kruitvat. Daar staat op dat je ze ook voor gezicht en handjes kan gebruiken.

Met verschonen na een voeding, haal ik er dus ook eentje door het snoetie heen..
    Multifunctioneel dus. Misschien geldt dat ook voor jouw billendoekjes, kijk maar eens..
    Scheelt dan straks weer een pakje extra in de luiertas.

9. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik gebruik de gewone lotiondoekjes voor alles, heb niet apart nog es snoetenpoetsers als ik eerlijk ben.

10. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik gebruik ze helemaal niet.
    Thuis pak ik gewoon een washandje en als ik het niet vergeet doe ik nog ouderwets een washandje in een boterhamzakje ouderwets he.
    vind dat allemaal zo verschikkelijk duur

11. esther79

esther79 Actief lid

4 mrt 2007
    146
    0
    0
    ziekenverzorgende
    hellevoetsluis
    Ik gebruik de snoetenpoetsers sinds een week of 2..Sinds de fruithap ;)

12. Marijntje

Marijntje Bekend lid

9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Ik vind die snoetenpoetsers van zwitsal echt enorm stinken. Dus ik moet ze altijd eerst uitwassen onder de kraan want Fleur vind het ook vies. Ha ha. Vind ze wel handig voor beneden maar denk dat ik gewoon wat van onze Natusan billendoekjes beneden ga leggen want die zijn niet zo geparfumeerd en zijn volgens mij ook ok voor handen en gezicht. Ik ging ze pas met 7 maanden gebruiken.

M.

13. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik gebruik af en toe een billendoekje voor de handen en voor de rest maak ik een spuugdoek nat met warm water en daar veeg in na het eten zijn mond en handjes mee af.

Tegenwoordig wassen we ook al wel eens handjes onder de kraan :)

Vind die snoetepoetsers ook achterlijk duur, sorry :confused: :oops:

14. emmie

emmie Niet meer actief

haha ja die van zwitsal stinken enorm!
    ik gebruik hier de schone snoetjes van de aldi! super!
    ideaal, voor na en tijdens het eten!

15. Firella

Firella Actief lid

14 aug 2006
    201
    0
    0
    Hoorn
    Hier ook de schone snoetjes van de Aldi. Niet zo duur en de geur is ook niet zo erg aanwezig..

Overigens lijken die doekjes wel lekker te smaken. Mijn dochter wil elke keer die dingen opeten. Maar ook de billendoekjes van Zwitsal zijn kennelijk lekker :)

16. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    vanaf we met bijvoeding zijn begonnen...dus 4 maanden

17. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Whahah oh betekent dat dat het 6 maanden houdbaar is na openen!

Ik dacht altijd als dat op een shampoo verpakking staat ofzo, dat je de shampoo dan maar 6 minuten open mag laten. Dat het anders minder van kwaliteit zou worden.

Jeeeeeeeeeeeeeeeee wat ben ik dom! :rolleyes:
    :oops:

18. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ik gebruik thuis gewoon een nat washandje en voor onderweg heb ik de snoetenpoetsers van kruidvat.
    Ik gebruik voor de billetjes de lotiondoekjes met lavendel...dus niet erg lekker voor het gezichtje :)

19. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    :) Jelle zijn tong word ook elke keer vrolijk meegepoetst... Zo gauw ik met dat doekje in de buurt kom gaat zijn mond open en steekt hij zijn tong uit.. :)

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.062
    3.857
    113
    Robin krijgt allemaal rode vlekken rond haar mond van zowel Zwitsal snoetenpoetsers als AH snoetenpoetsers. Ik gebruik ze dus niet meer. Gewoon een washandje of keukenrolletje.

Deel Deze Pagina